اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات گلستان:

حق تصمیم‎گیری در خصوص ریالی از نذورات مردمی نداریم

مسئول ستاد بازسازی عتبات‎ عالیات گلستان گفت: نذورات مردمی باید به طور دقیق و کامل در محل خودش هزینه شود و این ستاد راجع به ریالی از نذورات مردمی حق تصمیم‎گیری ندارد.

حق تصمیم‎گیری در خصوص ریالی از نذورات مردمی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام غلامرضا قندهاری عصر امروز در جمع اعضای ستاد بازسازی عتبات ‎عالیات استان گلستان با اشاره به منشور هشتگانه ستاد بازسازی عتبات‎عالیات اظهار داشت: افرادی که در ستاد بازسازی عتبات‎عالیات فرصت ذی‎قیمت و گرانقدر خدمتگزاری به امام اول شیعیان و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نصیبشان شده است باید با پوشیدن لباس باطنی خدمتگزاری، خلوص نیت و عمل صالح، رضایت خداوند را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: باید با اخلاق و رفتار شایسته و شیوه صحیح مدیریت، ظرفیت و قابلیت این ستاد را در خدمتگزاری به اماکن مقدسه توسعه بخشید تا امکان مشارکت تمامی علاقه‎مندان به ساحت مقدس اهل بیت(ع) از این طریق فراهم شود.

قندهاری تاکید کرد:بهره‎مندی مناسب از مناسب‎ترین امکانات و نیروی انسانی متخصص و رعایت اقدام‎های اساسی و اصولی در کارها به منظور ارتقای سطح کیفی امور و پرهیز از تصمیم‎ها و کارهای احساسی و غیر اصولی الزامی است.

با مشارکت مسئولان در امور آنها را نیز پاسخگو کنید

مسئول ستاد بازسازی عتبات‎عالیات گلستان ایجاد تعامل و همکاری با مسئولان و نهادها را امری مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: با ایجاد تمهیدات لازم به منظور اطمینان‌بخشی به مسئولان از طریق مشارکت دادن آنها در امور، این افراد را نیز در قبال اقدام‎ها پاسخگو کنیم.

وی بیان کرد: تامین‌کننده اصلی بودجه مورد نیاز ستاد به منظور انجام پروژه‎های بازسازی و نوسازی، نذورات و کمک‎های مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت(ع) است.

قندهاری افزود: با این حال باید تمهیدات لازم برای برخورداری از کمک‎های مالی دستگاه‎ها در انجام پروژه‎‎های بزرگ فراهم شود.

نذورات مردمی باید در جای خودش هزینه شود

مسئول ستاد بازسازی عتبات‎عالیات گلستان خاطرنشان کرد: برنامه‎ریزی به منظور فراهم کردن امکانات لازم برای مشارکت عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در سایر کشورها امری لازم و ضروری است.

وی تاکید کرد: نذورات مردمی باید به طور دقیق و کامل در محل خودش هزینه شود و این ستاد راجع به ریالی از نذورات مردمی حق تصمیم‎گیری ندارد.

قندهاری ابراز داشت: درج نام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی پروژه‎ها و اقدام‎هایی که از طریق ستاد عتبات‎عالیات انجام می‎شود لازم و ضروری است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات‎عالیات گلستان در پایان اعلام کرد: در بحث جمع‎آوری نذورات مردم استان گلستان می‎‌توانند مبالغ خود را به شماره حساب‎های 0109278475004 بانک ملی شعبه میدان پانزده خرداد گرگان، 3310013374 بانک ملت شعبه شهیدرجایی گرگان، 3310001789 بانک ملت شعبه شهیدرجایی گرگان، 310089 بانک سپه شعبه ولیعصر(عج) گرگان و 9101309090909018 موسسه مالی و اعتباری مهر شعبه ولی عصر(عج) گرگان واریز و یا به صورت حضوری به دفتر ستاد عتبات‎عالیات استان گلستان واقع در گرگان، خیابان پنجم آذر، آذر چهارم تحویل دهند.

انتهای پیام/83004/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول