اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات کرمانشاه خبر داد

کمک 380 میلیون ریالی کرمانشاهیان برای بازسازی عتبات‌عالیات

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان کرمانشاه گفت: جمع کمک برای بازسازی کربلا در استان کرمانشاه در سه ماهه نخست سال‌جاری 302 میلیون و 868 هزار و 852 ریال، سامرا یک میلیون ریال و نجف‌اشرف نیز 78 میلیون و 360 هزار ریال بوده است.

کمک 380 میلیون ریالی کرمانشاهیان برای بازسازی عتبات‌عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمانشاه با موضوع پروژه تل‌زینبیه و برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: اصحاب رسانه باید در زمینه اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات‌عالیات تلاش کنند.

حسینی با اشاره به اینکه ائمه‌اطهار (ع) متعلق به تمام مسلمانان هستند، افزود: کرمانشاه پس از مازندران، خراسان جنوبی و تبریز، چهارمین استان پیش‌رو در امر بازسازی عتبات‌عالیات بوده است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان کرمانشاه بیان داشت: هر کدام از حساب‌ها به‌صورت جداگانه است و کمک‌ها باید در همان مورد اعلام شده، واریز و هزینه شود.

وی خاطر نشان کرد: جمع کمک برای بازسازی کربلا در استان کرمانشاه در سه ماهه نخست سال‌جاری 302 میلیون و 868 هزار و 852 ریال بوده و کمک به سامرا در همین مدت حدودا یک میلیون ریال بوده و مبلغ کمک به نجف‌اشرف نیز 78 میلیون و 360 هزار ریال بوده است.

حسینی میزان طلایی که مردم متدین کرمانشاه اهدا کرده‌اند را 70 گرم اعلام کرد و از اهدای 46 تن میل‌گرد به ارزش 95 میلیون تومان خبر داد.

وی پذیرایی از زائران و کاروان‌های عتبات‌عالیات را افتخاری دیرینه برای کرمانشاهیان عنوان کرد و گفت: از کاروان‌ها و کارگران اجرایی بازسازی عتبات‌عالیات پذیرایی می‌کنیم و در سه ماهه نخست سال‌جاری، استقبال از ضریح حضرت مسلم را داشتیم که از مرز مهران وارد عراق شد.

*سنگ‌کاری «تل‌زینبیه» توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه

وی با تشکر از مسئولان هوانیروز کرمانشاه به‌دلیل همکاری‌های گسترده با ستاد بازسازی عتبات‌عالیات، تاکید کرد: توافق‌نامه‌ای بین ستاد بازسازی عتبات‌عالیات مرکز و ستاد کرمانشاه مبنی بر سنگ‌کاری «تل‌زینبیه» منعقد شده و قریب به یک‌صد و 20 میلیون هزینه و چهار ماه زمان نیاز دارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مجریان این طرح، بومی کرمانشاه هستند، تصریح کرد: این پروژه از اول مرداد ماه سال‌جاری شروع می‌شود.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول