اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌رضوی عنوان کرد

تصویب پروژه طلاکاری ایوان‌های حرم مطهر امام موسی کاظم(ع)

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌رضوی گفت: پروژه طلاکاری ایوان‌های حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) در دومین جلسه سیاست‌گذاری ستاد بازسازی عتبات عالیات مطرح و کلیات آن با موافقت اکثریت اعضا به تصویب رسید.

تصویب پروژه طلاکاری ایوان‌های حرم مطهر امام موسی کاظم(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جعفر دهنوی ظهر امروز در دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌رضوی در محل دفتر ستاد از اختصاص دو دستگاه خودرو به ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌رضوی یاد کرد و افزود: این مسئله یکی از مصوبات شورای سیاستگذاری نخست بوده که تاکنون فقط یک خودرو در اختیار این ستاد قرار گرفته است.

دهنوی گفت: ما برای تامین هزینه‌های جاری ستاد باسازی عتبات عالیات مبلغ 270 میلیون تومان را درخواست کرده بودیم که به صراحت اعلام می‌شود تاکنون از این مبلغ فقط 50 میلیون تومان دریافت کرده‌ایم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌رضوی با اشاره به ساخت صحن امام رضا(ع) در عتبات با مساحت 7 هزار متر مربع در دو طبقه، تصریح کرد: ساخت صحن امام رضا(ع) در عتبات مسئله مهمی بوده که تصمیم در این باره باید با دقت و برنامه‌ریزی باشد و از همین حیث این طرح را در مدت زمان بیشتری به بحث می‌گذاریم.

وی موارد دیگری نظیر مکان ثابت برای ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان‌رضوی و دریافت مجوز برای فصل‌نامه «شمیم تراب» از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را در این جلسه مطرح کرد و گفت: مسئله بازسازی عتبات عالیات از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است پروژه طلاکاری ایوان‌های حرم مطهر امام موسی کاظم(ع) در دومین جلسه سیاست‌گذاری ستاد بازسازی عتبات عالیات مطرح و کلیات آن با موفقت اکثریت به تصویب رسید و بررسی جزئیات این طرح برای تصویب در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/70023/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول