اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع)

پیکر 3 شهید دفاع مقدس در گتوند تشییع می‌شود

رئیس ستاد قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از تشییع پیکر سه شهید والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان خبر داد.

پیکر 3 شهید دفاع مقدس در گتوند تشییع می‌شود

حسین عشقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: پیکر پاک سه شهید دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع) در استان خوزستان تشییع خواهند شد.

وی افزود: در روزهای گذشته پیکر پاک هشت شهید دفاع مقدس شناسایی شد که سه تن از این عزیزان خوزستانی و از شهدای شهرستان گتوند هستند.

این مقام مسئول در ادامه به معرفی شهدای تازه تفحص شده خوزستان پرداخت و گفت: شهید حمید شاه‌مرادی، شهید روزعلی اسدی و شهید علی‌رضا مقامی سه شهید گتوندی هستند که اخیرا توسط نیروهای جستجوگر کمیته جستجوی مفقودین کشف و شناسایی شده‌اند.

وی اضافه کرد: پیکر این سه شهید همزمان با ایام شهادت شهید محراب حضرت امیرالمومنین علی (ع) در روز سه‌شنبه 8 مردادماه در گتوند تشییع خواهد شد.

رئیس ستاد قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این شهدای والامقام در سال 65 به شهادت رسیده‌اند.

وی در مورد عملیات و محل شهادت این شهدا نیز تصریح کرد: این سه شهید والامقام، در عملیات یا مهدی (عج) در منطقه عملیاتی ابوغریب استان ایلام به فیض شهادت نائل شده‌اند.

به گفته عشقی، پیکر مطهر این سه شهید هم اکنون در معراج شهدای اهواز در پادگان شهید محمودوند است و همه هموطنان می‌توانند به زیارت آن‌ها بیایند.

رئیس ستاد قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه برنامه‌ای رسمی در کنار شهدا انجام نخواهد شد افزود: پیکر مطهر این شهدا تا عصر روز دوشنبه هفتم مرداد ماه در معراج خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند برای زیارت به این مکان مراجعه کنند.

انتهای پیام/72010/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول