اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان:

شهید مهدی نریمی برای اجرای فرامین ولایت به میدان نبرد رفت

معاونت نیروی انسانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: سردار شهید مهدی نریمی مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) برای اجرای فرامین ولایت فقیه به نبرد با دشمن بعثی پرداخت.

شهید مهدی نریمی برای اجرای فرامین ولایت به میدان نبرد رفت

سید جلال حسینی امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحومه خانم جان نریمیسا مادر گرامی سردار شهید مهدی نریمی، مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) و خواهر شهید محمود نریمیسا و شهید محمد نریمیسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: یکی از خصوصیات بارز شهید نریمی اجرای فرامین ولایت بود که به همین خاطر نیز برای نبرد با دشمن بعثی به صف رزمندگان اسلام پیوست.

* زندگی در کنار خانواده‌های معظم شهدا

وی با بیان اینکه پدران و مادران شهدا مایه عزت همه ملت ایران هستند، افزود: ما به زندگی در کنار خانواده‌های معظم شهدا به ویژه پدران و مادران آن عزیزان افتخار می‌کنیم و بر خود می‌بالیم.

به گفته معاونت نیروی انسانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، پدر و مادران شهدا کسانی هستند که فرزندانی را تربیت کردند و در دوران جوانی و نوجوانی پذیرفتند که در میادین نبرد و به جنگ با دشمن بپردازند لذا باید مورد تکریم و تحسین قرار بگیرند.

* تجلیل از مادر شهید مهدی نریمی

وی سردار شهید مهدی نریمی مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) را یکی از سرداران نامی دفاع مقدس معرفی کرد و گفت: آن سردار بزرگ و شهید عزیز با اینکه در حادثه حمله به زائران خانه خدا در سال 66 از جانب دشمنان تشیع به شدت مجروح شد ولی با وجود آسیب دیدگی شدید، براساس تکلیف دوباره به جبهه رفت و در تاریخ چهارم تیرماه سال 67 در جزیزه مجنون به همراه شهید علی هاشمی، شهید حسن بهمنی و شهید محمود نویدی شربت شهادت نوشید.

حسینی با تسلیت وفات مادر شهید نریمی و خواهر شهیدان محمد و محمود نریمیسا گفت: قطعا مادری که مجاهد بزرگی مانند شهید مهدی نریمی را در دامان خود تربیت کرد و او را به میدان رزم فرستاد تا برای اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی کند قابل تحسین و تجلیل است.

* شیرزنان انقلاب اسلامی

وی گفت: از خدا می‌خواهم همه ما را جزو ادامه دهندگان راه شهدای والامقام قرار دهد و در آخرت نیز ما را از شفاعت این عزیزان بهره‌مند سازد.

معاونت نیروی انسانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تاکید کرد: زنانی مانند مادر صبور شهید مهدی نریمی را باید جزو شیرزنان انقلاب اسلامی بدانیم.

وی با بیان اینکه مادران شهدا جزو بهترین زنان عالم هستند افزود: این‌ها زنانی هستند که از بالا‌ترین هستی خود که همانا فرزندان عزیزشان است گذشتند و برای رضای خدا و در راه اجرای فرامین ولایت به میدان نبرد با دشمنان فرستادند.

انتهای پیام/72010/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول