اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تاکستان

اعضای فعال کتابخانه شهید فهمیده کمک کتابدار می‌شوند

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: به منظور جلب و جذب هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی، تعدادی از اعضای فعال کتابخانه شهید فهمیده تاکستان به صورت دوره‌ای به عنوان کمک کتابدار معرفی می‌شوند.

اعضای فعال کتابخانه شهید فهمیده کمک کتابدار می‌شوند

محمدرضا مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در این طرح جذاب که اشتیاق مطالعه و حضور فعال در کتابخانه را بین افراد افزایش می‌دهد، هر ماه دو نفر از نوجوانان و کودکان فعال کتابخانه به عنوان کمک کتابدار انتخاب شده و در انجام فعالیت‌های کتابخانه به ویژه بخش کودک کتابداران را یاری می‌دهند.

 وی بیان داشت: همچنین این کمک کتابداران منابع برتر کتابخانه را به اعضا معرفی کرده و از نزدیک آنها را در جریان خدمات و برنامه‌های متنوع و مختلف کتابخانه قرار می‌دهند.

مولایی تصریح کرد: خوشبختانه از این طرح استقبال چشم‌گیری شده و نقش مهمی در افزایش مراجعه به کتابخانه داشته است.

وی همچنین اضافه کرد: طاهره رجبی و سیامک رحمانی دو خیر تاکستانی که با اهدای پول برای خرید کتاب این نهاد را در غنی‌سازی منابع کتابخانه یاری دادند نیز توسط مسئول و کتابداران کتابخانه شهید فهمیده مورد تقدیر قرار گرفتند.

مولایی در پایان یادآور شد: این اداره کل برنامه‌های متنوع و مختلفی برای افزایش سرانه مطالعه در سطح استان قزوین دارد که امیدواریم با حمایت مسئولان و مردم در انجام این برنامه‌ها موفق ظاهر شویم.

انتهای پیام/2667/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول