اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)

مادر شهید سید محمدرضا موسوی به فرزندش پیوست

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران مسجدسلیمان از ارتحال مادر شهید سید محمدرضا موسوی از شهدای دوران دفاع مقدس این شهر خبر داد.

مادر شهید سید محمدرضا موسوی به فرزندش پیوست

غلامرضا سیاهپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مادر شهید سید محمدرضا موسوی پس از سال‌ها دوری، میهمان فرزند شهیدش شد.

وی افزود: مرحومه سیده ماه نسا جلالی مادر گرانقدر شهید سید محمدرضا موسوی پس از 27 سال از شهادت فرزندش، دعوت حق را لبیک گفت.

این مقام مسئول در ادامه با تسلیت رحلت مادر گرانقدر شهید سید محمدرضا موسوی گفت: از خداوند متعال می‌خواهم روح این مادر شهید را با شهدای کربلا محشور کند و به بازماندگان نیز صبر عطا نماید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی شهید سید محمدرضا موسوی پرداخت و گفت: این شهید عزیز در سال 1344 در مسجدسلیمان دیده به جهان گشود.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران مسجدسلیمان اضافه کرد: این شیرمرد مسجدسلیمانی در دوران دفاع مقدس لباس رزم به تن کرد و به صف رزمندگان اسلام پیوست.

سیاهپور خاطرنشان کرد: شهید سید محمدرضا موسوی در عملیات کربلای 5 حضور یافت و به نبرد با دشمن بعثی پرداخت تا اینکه در همین عملیات نیز به فیض شهادت نائل شد.

وی در مورد زمان و مکان شهادت این دلاورمرد مسجدسلیمانی نیز گفت: شهید سید محمدرضا موسوی در تاریخ هفتم بهمن سال 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه خلعت شهادت به تن کرد و عند ربهم یرزقون شد.

به گفته این رزمنده دفاع مقدس، پیکر پاک شهید سید محمدرضا موسوی پس از تشییع در گلزار شهدای چهاربیشه در کنار دیگر شهیدان مسجدسلیمان آرمید.

انتهای پیام/72010/ش10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول