اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

مادران شهدا باید مانند فرزند شهیدشان جاودانه بمانند

استاندار بوشهر گفت: مادران شهداء باید مانند فرزند شهیدشان جاودانه باشند تا نسل‌های گوناگون از این بانوان ، تربیت شده و پرورش بیابند.

مادران شهدا باید مانند فرزند شهیدشان جاودانه بمانند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فریدون حسنوند استاندار بوشهر با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان سردار علیرضا ماهینی و شهید ابراهیم ماهینی را تسلیت گفت و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

در بخشی از پیام استاندار بوشهر آمده است: شهدای والامقام با تقدیم جان خود در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی درخت توانمند نظام اسلامی را آبیاری کردند و موفقیت‌ها و پیشرفت‌های امروز نظام اسلامی مرهون ایثارگری و فداکاری این عزیزان است.

حسنوند با بیان اینکه مادران این شهداء نقش ویژه‌ای در پرورش فرزندان خود داشته‌اند یادآور شد: مادران شهدا با تاسی از بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهراء (س) چنین فرزندانی پرورش داده‌اند که در دفاع از اسلام و ارزش‌های والای آن تا پای جان بایستند.

وی مادران شهداء را الگویی برای زنان جامعه دانست و افزود: این مادران باید مانند فرزند شهیدشان جاودانه باشند تا نسل‌های گوناگون از این بانوان تربیت شده و پرورش بیابند.

استاندار بوشهر با قدردانی از این بانوی بزرگوار تاکید کرده است: بدون شک با اندیشه و تدبر در رفتار و سلوک این مادر شهید می‌توان به این مهم دست یافت که چگونه سردار شهید ماهینی توانسته است با اقتدار و صلابت در مقابل شیطان بزرگ بایستد و نام خود و نام ایران اسلامی را در جهان زنده کند.

حسنوند با تاکید بر لزوم تداوم راه شهدا خاطرنشان کرد: مادران بلند همتی که از دامان پاکشان مردان غیور و جوانمرد پا به عرصه شهادت می‌نهند یقینا در سرای آخرت مورد لطف و عنایت ساقی کوثر مولای متقیان حضرت علی‌ابن‌ابیطالب (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) قرار خواهند گرفت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: تجلیل از یاد و نام شهدا و الگوبرداری از این عزیزان باید سرلوحه کار همه ما قرار گیرد و باید مسیر شهدا را ادامه دهیم تا کشور سربلند بماند.

انتهای پیام/66006/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول