اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز:

شهید مهدی نریمی انسان باصفا و خنده‌رویی بود

عضو شورای شهر اهواز سردار شهید مهدی نریمی، مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) را انسان باصفا و خنده‌رویی معرفی کرد.

شهید مهدی نریمی انسان باصفا و خنده‌رویی بود

غلامرضا سبزعلی در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحومه خانم جان نریمیسا مادر گرامی سردار شهید مهدی نریمی، مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: شهید نریمی همیشه انسان باصفا و خنده‌رویی بوده است.

وی افزود: بنده با شهید مهدی نریمی از سال 61 در دفاع مقدس آشنا شدم یعنی اینکه من وقتی وارد جنگ شدم با ایشان آشنایی پیدا کردم.

بسیار خاکی و مهربان بود

این رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: شهید نریمی از ابتدا کسی بود که به حضور در جنگ علاقه زیادی داشت و برای پیروزی رزمندگان تلاش می‌کرد.

وی با بیان اینکه شهید مهدی نریمی آدمی بسیار خاکی و مهربان بود خاطرنشان کرد: همیشه در مقابل فرمانده مطیع و در مقابل نیرو‌ها خاکی بود و جذابیت بسیار زیادی داشت.

فرمانده سابق سپاه اهواز شهید مهدی نریمی را دارای اخلاق حسنه، خنده رو و جدی در کار معرفی کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس این شهید عزیز، جزو موفق‌ترین مسئولان مخابرات جنگ بود.

ارتباط تلفنی رزمنده‌ها با خانواده هایشان

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: در زمان جنگ بنا شد که برای مخابرات قرارگاه سری نصرت فردی را تعیین کنند که از مخابرات جنگ همه چیز را بداند به خاطر اینکه ما هم در آفند بودیم و هم در پدافند بودیم هم در حمله بودیم و هم در دفاع، به خصوص اینکه نمود کار مخابراتی در جزیره بود.

وی گفت: شهید نریمی به عنوان مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) منصوب شد و وقتی ما جزیره را فتح کردیم شاید اولین کسی بود که تمام سیستم مخابراتی را وارد جزیره کرد تا جایی که تمام نیروهای بسیجی و سرباز به راحتی با خانواده‌هایشان تماس تلفنی داشتند.

یار باوفای شهید علی هاشمی

سبزعلی تاکید کرد: کمتر مناطقی می‌دیدیم و شاید هم وجود نداشت که یک سیستم مخابراتی قوی داشته باشد چون ما هم در فاو بودیم و هم در کربلای 5، هیچ جا مانند جزیره خطوط مخابراتی نداشت.

به گفته این رزمنده دفاع مقدس، شهید نریمی به دلیل تسلطی که داشت و کار خوبی که انجام می‌داد جزایر را به تلفن مجهز کرد و رزمندگان اسلام در این منطقه به راحتی با خانواده‌های خود تماس می‌گرفتند و خبر سلامتی خود را به آنان می‌دادند.

وی شهید نریمی را هم یار باوفای شهید علی هاشمی معرفی کرد و گفت: یادم هست که سنگرش در کنار سنگر شهید هاشمی بود و همیشه با هم بودند و خدا خواست که باهم شهید شوند زیرا شهید نریمی به شهید هاشمی علاقه فراوانی داشت، به همین خاطر هم آن‌ها را با هم برد که مبادا دوری هم را تحمل کنند.

انتهای پیام/72010/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول