اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت ستاد یادواره شهدای روحانی قم

مستند زندگی شهید حقانی با نام «عکس» تولید شد

مستند زندگی شهید حجت‌الاسلام غلام حسین حقانی از شهدای شاخص روحانی استان با عنوان «عکس» به همت ستاد یادواره شهدای روحانی قم تولید شد.

مستند زندگی شهید حقانی با نام «عکس» تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، جانشین دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی قم با اشاره توان بالای شهید حقانی در زمینه مدیریت اظهار کرد: در مستند «عکس» از خاطرات یاران و همچنین سخنان بزرگانی از جمله امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای در ارتباط با این شهید بزرگوار استفاده شده است.

حجت‌الاسلام علیرضا صادقی تصریح کرد: شهید حقانی هفتم تیرماه سال 1360 در انفجار حزب جمهوری اسلامی همراه شهید آیت‌الله بهشتی به مقام والای شهادت دست یافت.

وی گفت: نشان دادن تصویر جسم سوخته شهید حجت‌‌الاسلام غلام حسین حقانی در نخستین لحظه پخش مستند و روایت داستان زندگانی این شهید بزرگوار به صورت معکوس، از لحظات قبل از شهادت تا نخستین روزهای طلبگی او علت انتخاب عنوان «عکس» برای این مستند است.

صادقی بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و ادامه داد: تا امروز با استفاده از این راه به خوبی در مقابل تهاجمات دشمن ایستادگی کرده‌ایم و همچنین تولید مستند عکس نیز گامی دیگر برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و مقابله با استکبار است.

وی با توجه به همکاری خانواده شهید حقانی گفت: خانواده این شهید بزرگوار پس از دیدن این مستند و زنده شدن یاد و خاطرات شهیدشان از دست‌اندرکاران آن تقدیر و تشکر کردند.

جانشین دبیر ستاد یادواره شهدای روحانی قم از همکاری آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان، فرمانده تیپ مستقل 83 امام صادق (ع)، صدا و سیما، معاونت پژوهش وزارت نفت و موسسه بوی سیب در راستای تولید مستند عکس تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: مستند زندگی شهید حجت‌الاسلام حقانی در آستانه کنگره شهدای روحانی استان قم از یکی از شبکه‌های سراسری صدا و سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول