اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

همکاری مسئولان با آزمایشگاه مکانیک خاک در اجرای پروژه‌ها ضروری است

شهردار اردبیل گفت: همکاری با آزمایشگاه مکانیک خاک در موعد اجرای پروژه‌های عمرانی باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد.

همکاری مسئولان با آزمایشگاه مکانیک خاک در اجرای پروژه‌ها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای فنی و عمرانی شهرداری اردبیل اظهار داشت: کیفیت و کمیت فعالیت‌های عمرانی سال 92 شهرداری اردبیل نسبت به سال گذشته از رشد بالایی برخوردار است و در سایه همدلی و هم‌افزایی تمامی همکاران در مجموعه شهرداری در اسرع وقت نسبت به رفع سایر نقایص باقیمانده نیز اقدام خواهد شد.

وی از تشکیل جلسات شورای فنی و عمرانی شهرداری اردبیل با هدف ایجاد وحدت رویه و هماهنگی بیشتر خبر داد.

شهردار اردبیل با تاکید بر ضرورت مغتنم شمردن فصل کاری از سوی تمامی مدیران و مسئولان حوزه‌های مختلف عمرانی خاطرنشان کرد: همکاری با آزمایشگاه مکانیک خاک در زمان اجرای پروژه‌ها و برخورد جدی با پیمانکارانی که در ارتباط با کنترل موارد فنی سهل‌انگاری می‌کنند باید در اولویت کاری مدیران باشد.

بدری با اشاره به دو برابر شدن بودجه عمرانی سال 92 شهرداری اردبیل نسبت به سال 91 یادآور شد: با توجه به اینکه بهسازی و ساماندهی معابر نیز جزو اقدامات اولویت‌دار عمرانی شهرداری می‌باشد بنابراین در بحث بهسازی معابر و اجرای جدول نیز باید حداقل به اندازه دو برابر سال گذشته کار کنیم.

این مسئول با اشاره به کوتاهی فصل کاری در شرایط اقلیمی اردبیل گفت: حجم کاری تعریف شده بر اساس برنامه و بودجه مصوب بوده اما به دلیل کوتاهی فصل کاری در شهر مجبور به انجام کار در محدوده زمانی مشخص در حجم گسترده هستیم.

شهردار اردبیل با اذعان به اینکه خیابان‌ها و معابر شهر بیش از 30 درصد از کل فضای شهر را تشکیل می‌دهد بهسازی و جدول‌گذاری معابر را نیازی ضروری و کار زیربنایی عنوان کرد.

بدری عنوان کرد: بر خلاف تصور برخی این اقدام به هیچ‌وجه کار روبنایی تلقی نمی‌شود و بهسازی معابر و تعویض جداول مستهلک خیابان‌هایی که عمر برخی از آنها به بالای 25 سال هم می‌رسد علاوه بر زیربنایی بودن در زیبایی شهر نیز تأثیر زیادی دارد.

وی بیان داشت: حاشیه‌سازی‌ها کوچک‌ترین خللی در برنامه‌های عمرانی شهرداری اردبیل ایجاد نخواهد کرد و ما بدون توجه به این مسائل با هدف حمایت از حقوق شهروندان برای زندگی در شهری آباد و زیبا و با هر آنچه در توان داریم به فعالیت‌های عمرانی ادامه خواهیم داد.

شهردار اردبیل با تأکید بر تهیه همه جداول مورد نیاز پروژه‌های عمرانی شهرداری اردبیل از کارخانجات استاندارد و بومی استان که توسط خود پیمانکاران تهیه می‌شوند، افزود: شهرداری اردبیل به هیچ کارخانه‌ای وابستگی ندارد و از اینکه کارخانه‌ای با استانداردهای ملی و بین‌المللی همچون کارخانه آراکس در استان فعال می‌باشد و محصولات آن علاوه بر اردبیل در سایر شهرهای بزرگ کشور و حتی در خارج از کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد، خدا را شاکریم و به وجود چنین کارخانه موفقی در استان افتخار می‌کنیم.

بدری با بیان اینکه همکاران ما در این خصوص نیز نباید به حاشیه‌سازی‌ها توجه کنند، تصریح کرد: معامله ما با مردم و خداوند است و در بازدیدهایی که به زودی از واحدهای مختلف تولید جدول و پازل خواهیم داشت، در خصوص استفاده از تولیدات هر کارخانه دیگری در استان که محصولات آن طبق گواهینامه‌های معتبر برخی معیارها و استانداردهای لازم از جمله زیبایی، مقاومت سایشی، مقاومت در برابر یخبندان و ... را داشته باشد، تصمیم گرفته می‌شود و در صورت تأیید از محصولات و تولیدات آن کارخانه نیز در اجرای طرح‌های بهسازی و ساماندهی جداول و سنگ فرش معابر استفاده خواهد شد.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای کمیته فنی و عمرانی شهرداری اردبیل ضمن بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص مسائل و مشکلات موجود با تأکید بر بهبود روش‌ها به بررسی راهکارهای ارائه شده در حوزه فعالیت‌های عمرانی  در این نشست پرداختند.

انتهای پیام/62007/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول