اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

برگزاری 8 محفل انس با قرآن توسط شهرداری منطقه 4 اهواز

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 4 اهواز از برگزاری 8 محفل انس با قرآن در نقاط مختلف این کلانشهر خبر داد.

برگزاری 8 محفل انس با قرآن توسط شهرداری منطقه 4 اهواز

موسی خنافره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان محافل قرآنی در نقاط مختلف شهر اهواز برگزار می‌شود که این محافل به منظور بهره‌برداری بیشتر همشهریان عزیز از برکات ماه مبارک رمضان و قرآن کریم از سوی شهرداری منطقه 4 اهواز برپا می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای برگزاری محافل انس با قرآن 8 مسجد در نقاط مختلف شهر اهواز و از حوزه زیر پوشش شهرداری منطقه 4 اهواز انتخاب کرده‌ایم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه 4 اهواز در ادامه به معرفی مساجد محل برگزاری محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) شهرک برق و مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) منازل گروه ملی و مسجد حضرت امام حسین(ع) فرهنگ شهر از جمله این مساجد هستند.

وی مسجد حضرت ولی عصر (عج) بلوار گلستان را یکی دیگر از مساجد معرفی کرد و گفت: مسجد عباد کوی نهضت آباد (لشکرآباد) یکی دیگر از مساجدی است که به مناسبت ماه مبارک رمضان در آن محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز کشور برگزار می‌شود.

خنافره مسجد چهارده معصوم (ع) کوی مجاهد و تالار زاگرس بهارستا دو مکان دیگری معرفی کرد که محافل انس با قرآن در آن برگزار می‌شوند.

به گفته معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهردار منطقه 4 اهواز، مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) کوی سعدی نیز یکی از مساجد اهواز است که میزبان محفل انس با قرآن خواهد بود.

انتهای پیام/72010/ع20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول