اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در استان زنجان:

اقدامات ستاد دیه خانواده‌ها را از پریشانی نجات می‌دهد

نماینده ولی‎فقیه در استان زنجان با مشکل بودن تصور گرفتار شدن به دلایلی غیر عمد در زندان گفت: اقدامات ستاد دیه به دلیل خارج کردن خانواده‌ها از گرفتاری شایسته تقدیر است.

اقدامات ستاد دیه خانواده‌ها را از پریشانی نجات می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی شامگاه چهارشنبه در مراسم گلریزان ستاد دیه استان زنجان با تکریم نفس تشکیل جلساتی مانند گلریزان اظهار داشت: اقدامات انجام شده در این رابطه کمک به خانواده‌هایی محسوب می‌شود که بر اثر حوادث ناخواسته آسیب دیده‌اند.

وی به گزارش ارائه شده در مورد آزادی 308 نفر از زندانی‌های غیر عمد با کمک خیران اشاره کرد و افزود: این آزادی فقط آزادی افراد نیست بلکه در واقع سر و سامان یافتن 308 خانواده سر در گریبان و کانون پریشان محسوب می‌شود.

امام جمعه زنجان با مشکل بودن تصور گرفتار شدن به دلایلی غیر عمد در زندان تصریح کرد: اقدامات ستاد دیه به دلیل خارج کردن خانواده‌ها از گرفتاری شایسته تقدیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به زندگی سراسر گذشت امام حسن مجتبی (ع) اشاره و اضافه کرد: این امام یک‎هزار و 400 سال پیش بارها و بارها اموال خود را یا بخشد و یا تقسیم کرده و از صفر آغاز کرد.

خاتمی خطاب به حضار گفت: طبق روایتی از بزرگان آدم کریم از اینکه دیگران سر سفره‌اش نان می‎خورند کیف می‎کند و آدم لعین از اینکه خودش می‎خورد کیف می‌کند.

انتهای پیام/73004/ج20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول