اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چرام خبر داد

کسب سه رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان چرام

رئیس آموزش و پرورش چرام از کسب سه رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان چرام خبر داد

کسب سه رتبه برتر کشوری توسط دانش‌آموزان چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، محمدقلی جمالی پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش چرام اظهار امیدواری کرد که خداوند توفیق دهد از برکات این ماه مبارک برای روز یوم‌الحساب اندوخته‌ای داشته باشیم و با اشاره به دستور کار جلسه، بحث ضیافت افطاری همکاران فرهنگی و گزارش سامان‌دهی و فضاهای آموزشی از موارد مورد بحث این نشست برشمرد.

رئیس آموزش و پرورش چرام با اشاره به اینکه جهت ضیافت افطاری مبلغی را به آموزش و پرورش اختصاص داده‌اند، عنوان کرد: چیزی را که ما پیش‌بینی کرده‌ایم این است که در وهله اول همکاران بازنشسته را با خانواده‌ها دعوت کرده و آموزش و پرورش بتواند میزبان این عزیزان باشد.

وی تعداد بازنشستگان شهرستان را 370 نفر ذکر کرد و افزود: در مراحل بعدی اگر اعتباری اختصاص یافت، بقیه همکاران فرهنگی شاغل را به ضیافت افطاری دعوت خواهیم کرد.

جمالی 773 نفر را تعداد کارمندان شاغل چرام اعلام کرد و با اشاره به رتبه‌های کشوری توسط دانش‌آموزان چرام، ابراز داشت: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد تنها شهرستان بویراحمد و چرام توانستند رتبه کشوری کسب کنند.

این مسئول با بیان اینکه چرام سه رتبه کشوری کسب شده داشت، مریم جانی‌پور رتبه اول کشوری رشته تفسیر، نازنین مصطفایی رتبه پنجم کشوری رشته تفسیر و سحر باقریان رتبه هشتم کشوری رشته نهج‌البلاغه را نام برد.

وی از برگزاری مراسمی جهت تجلیل از این دانش‌آموزان خبر داد و با اشاره به این مطلب که سامان‌دهی مدارس جهت سال تحصیلی 92-93 در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: نیروهای ابتدایی را ما در 161 آموزشگاه سامان‌دهی کرده‌ایم که به لطف خداوند تلاش‌ بر این است با رعایت انصاف و به دور از اینکه حق کسی بر اثر عوامل حاشیه‌ای ضایع شود و بر اساس امتیاز پست می‌گیرند.

رئیس آموزش و پرورش چرام متذکر شد: دوره متوسطه اول هم انجام گرفته و ساعات همه مدارس تکمیل شده و برنامه‌ها هم به زودی در اختیار دبیران قرار گرفته که در آغاز مهر بازگشایی آبرومندی داشته باشیم.

جمالی از سامان‌دهی متوسطه دوم خبر داد و اذعان داشت: تلاش ما بر این است که اگر قراری بر کمبود است در مدارس شهر بوده و روستاها محروم نباشند و می‌شود در صورت ضرورت هم از نیروهای بازنشسته استفاده کرد.

انتهای پیام/82002/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول