اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول باشگاه دانش‌پژوهان بسیج کشور:

86 درصد دانش‌آموزان بسیجی نخبه کشوری هستند

مسئول باشگاه دانش پژوهان بسیج کشور گفت: 86 درصد دانش‌آموزان بسیجی نخبه کشوری هستند.

86 درصد دانش‌آموزان بسیجی نخبه کشوری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرزانه میرزایی عصر امروز در همایش المپیاد بسیج دانش‌آموزی شهرستان بویراحمد اظهار کرد: قریب به 90 درصد از دانش‌آموزان عضو بسیج مؤسسه رزمندگان هستند که 86 درصد از آن‌ها نخبگان کشوری و مدال‌‌آوران هستند.

مسئول باشگاه دانش‌پژوهان بسیج کشور خدمات ارائه شده به دانش‌آموزان نخبه المپیاد را شامل مراحل دوره تابستانه المپیاد، دو مرحله آزمون آمادگی المپیاد، دوره نوروزی و برگزاری همایش‌های استانی عنوان کرد و گفت: موسسه بسیج دانش‌آموزی رزمندگان اسلام سعی بر این دارد تا اطلاعات را به روز به مخاطبان ارائه کند.

میرزایی در ادامه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند از طریق ایمیل به نشانی info@razmandgan.org.ir  یا با شماره تلفن 02188845750 سوالات خود را بیان کنند تا مسئولان مربوطه به سوالات پاسخ دهند.

میرزایی تعداد نخبگان شرکت‌کننده کهگیلویه و بویراحمدی در برنامه‌های موسسه رزمندگان اسلام را به نسبت دیگر استان‌ها را کمتر بیان کرد و گفت: علت این حضور کم‌رنگ در موسسات رزمندگان عدم اطلاع‌رسانی کامل از سوی مسئولان و متولیان امر استانی است.

این مسئول تصریح کرد: باشگاه دانش‌پژوهان بسیج کشور با اطلاع‌رسانی به روز از طریق سایت، بروشور و پاسخ‌گویی تلفنی سعی بر این دارد تا نقطه ابهامی برای دانش‌آموزان بسیج نخبه وجود نداشته باشد.

میرزایی با تاکید به مسئولان و متولیان امر استان کهگیلویه بویراحمد اذعان کرد: اطلاع‌رسانی کامل جهت آگاهی دانش‌آموزان صورت پذیرد و جامعه هدف کهگیلویه و بویراحمد نیز به منظور ارتقاء به درجات عالی نهایت تلاش و کوشش را داشته باشند.

مسئول باشگاه دانش‌پژوهان بسیج کشور تاکید کرد: مسئولان و متولیان امر یک هفته قبل از ثبت‌نام دانش‌آموزان را از طریق سامانه عمومی اطلاع دهند.

این مسئول با اعلام آمادگی کامل باشگاه دانش‌پژوهان بسیج کشور و موسسه رزمندگان اسلام در راستای پاسخ‌گویی به سوالات دانش‌آموزان در سراسر کشور اذعان کرد: دانش‌آموزان با مراجعه به سایت می‌توانند با نحوه ثبت‌نام آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/82011/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول