اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز عنوان کرد

مهارت‌آموزی، محور فعالیت‌های کلاس‌های تابستانی دانش‌آموزان اوز

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز با تاکید بر کیفیت‌بخشی کلاس‌های تابستانه ویژه دانش‌آموزان گفت: مهارت‌آموزی محور فعالیت‌های این کلاس‌ها است.

مهارت‌آموزی، محور فعالیت‌های کلاس‌های تابستانی دانش‌آموزان اوز

به گزارش خبرگزاری فارس از اوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اوز، بهرام زمانی در بازدید از کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانی که در کانون فرهنگی تربیتی شهید راستگو و حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش در کیفیت‌بخشی به کلاس‌های تابستانی امسال حول محور «مهارت آموزی» است.

وی گفت: بر اساس شعار وزارت آموزش و پرورش مبنی بر اینکه هر دانش‌آموز باید یک مهارت بیاموزد تصریح کرد: تخصصی کار کردن و انتخاب رشته‌های فرهنگی هنری مورد علاقه دانش‌آموزان باید از دوران ابتدایی آغاز شود.

زمانی با بیان اینکه برخی از فعالیت‌های فرهنگی مانند آموزش مسائل مذهبی و دینی به عنوان پیش‌نیاز محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: فعالیت در رشته‌های هنری باید با ذائقه و علاقه دانش‌آموز سنخیت داشته باشد تا بتواند پایه‌ای برای آینده قلمداد شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه اوز ضمن بازدید از کلاس‌های نقاشی رنگ و روغن، سفال، رباتیک و املا و انشا، از تلاش مربیان و دست‌اندرکاران تشکر کرد.

وی در جمع تعدادی از اولیای دانش‌آموزان که در کانون حضور داشتند گفت: والدین باید زمینه را برای حضور مؤثر دانش‌آموزان خود در کلاس‌های تابستانی فراهم کنند.

کلاس‌های تابستانی خوشنویسی، کامپیوتر، سفال، عکاسی، زبان انگلیسی، رباتیک، املا و انشا و پخش فیلم برای دوره‌های تحصیلی مختلف برای دانش‌آموزان دختر و پسر در شهرها و برخی روستاهای این منطقه، برپا شده است.

انتهای پیام/2448/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول