اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شال:

تقوا بهترین توشه ماه مبارک رمضان است

امام جمعه موقت شهر شال گفت: همه باید در ماه رمضان بکوشند تا علاوه بر برخورداری از فضیلت‌های این ماه، تقوا را زنده و گناهان را از خود دور کنند.

تقوا بهترین توشه ماه مبارک رمضان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الاسلام سیدشمس‌الدین موسوی شالی ظهر امروز در برنامه «در محضر خوبان» که در حسینیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) این شهرستان برگزار شد، تقوا را بهترین توشه این ماه مبارک دانست.

موسوی شالی اظهار داشت: همه باید در این ماه بکوشند علاوه بر برخورداری از فضیلت‌های این ماه، تقوا را زنده و گناهان را از خود دور کنند.

وی عنوان کرد: قطعاً بهشت از آن کسی است که اهل تقواست و تقوا باید سرلوحه همه اعمال و رفتار انسان‌ها نه تنها در این ماه، بلکه در طول عمر آنان باشد.

امام جمعه موقت شال با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان ماه خدا، ماه نزول قرآن و ماه میهمانی خداست و روزه گرفتن در این ماه مبارک صرفاً ادای تکلیف نیست؛ بلکه اثرات معنوی، روحی، روانی، بهداشتی و جسمی فراوانی دارد که انسان با اعمال و رفتار خود در این ماه می‌تواند از مائده آسمانی بهره‌مند شود.

موسوی شالی با بیان اینکه نماز بهترین بهانه برای برقراری ارتباط نزدیک به خداوند است، افزود: امام صادق (ع) در رساله حقوق خود 10 چیز را برای انسان واجب کرده که یکی از آن‌ها نماز است که همه باید اهتمام ویژه‌ای به نماز داشته باشند.

امام جمعه موقت شهر شال به خصلت‌ها و صفات انسان‌ها در این دنیا اشاره و خاطرنشان کرد: صفات خوب و بد به عنوان صفات وراثتی در انسان وجود دارد و این بستگی به خود شخص دارد که در راستای اصلاح صفات بد خود بکوشد.

موسوی شالی عنوان کرد: اگر انسان‌ها بخواهند به رستگاری حقیقی برسند باید تلاش کنند که همه صفات خود را در دنیا خدایی کنند.

انتهای پیام/77008/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول