اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس شبکه بهداشت ودرمان دیلم خبر داد

تشدید نظارت بر اماکن فروش مواد غذایی در ماه رمضان

رییس شبکه بهداشت ودرمان دیلم از افزایش نظارت و بازرسی‌های بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

تشدید نظارت بر اماکن فروش مواد غذایی در ماه رمضان

عبدالحسین ناصری در گفتگو با خبرنگار فارس در دیلم افزود: در دهه اول ماه مبارک رمضان 61 مورد بازرسی بهداشتی در ساعات بعدازظهر توسط بازرسین بهداشتی از مراکز عرضه و فروش موادغذایی حساس در دیلم انجام شد.

وی با اشاره به لزوم اجرای طرح استفاده از ظروف گیاهی یکبارمصرف، توسط مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس گفت: در همین راستا دو مورد اخطاریه برای مراکز آش وحلیم فروشی جهت عدم استفاده از ظروف گیاهی یکبارمصرف صادر گردید.

رییس شبکه بهداشت دیلم ،نگه‌داری مواد غذایی در خارج از مکان کسب و در معرض نورآفتاب و گرد و خاک توسط متصدیان را یکی از معضلات بهداشتی دردیلم عنوان کرد و افزود: تعداد زیادی ازمتصدیان، موادغذایی خود را خارج ازمحل کسب و درپیاده رو نگه‌داری می‌کنند که در معرض گردوخاک، دود ونورآفتاب قرار داشته و احتمال فساد این مواد افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: گزارش کتبی در خصوص نگهداری مواد غذایی خارج از مکان کسب توسط تعدادی از متصدیان به شهرداری و امور صنفی ارسال شده که انتظار برخورد قانونی با این متخلفین را داریم.

ناصری در ادامه این گفتگو بیان داشت: همچنین در راستای برخورد با متخلفین موازین بهداشتی در دهه اول ماه رمضان 6 مورد اخطاریه بهداشتی برای متصدیان متخلف صادر شد.

وی همچنین ارائه تذکرات لازم به دست فروشان عرضه زولبیا و بامیه جهت جمع آوری وسایل خود، هماهنگی و همراهی بازرسین بهداشت با پرسنل سد معبر شهرداری جهت جمع آوری دست فروشان عرضه زولبیا و بامیه، بازدید روزانه از نمایشگاه طرح ضیافت و ارائه تذکرات لازم و کلرسنجی و نمونه برداری از آب شرب شهرستان را از دیگر فعالیتهای انجام شده در دهه اول ماه مبارک رمضان در دیلم عنوان کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول