اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ماه مبارک رمضان زمینه‌ساز تقویت حس نیکوکاری است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ماه مبارک رمضان زمینه‌ساز تقویت حس نیکوکاری است.

ماه مبارک رمضان زمینه‌ساز تقویت حس نیکوکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام عصر امروز در مراسم جشن گلریزان با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: بخشش و انفاق از اموال یکی از اموری است که در دین مبین اسلام به کرات  مورد ستایش قرار گرفته است.

وی افزود: در محضر خدای تبارک و تعالی کسانی که از اموال خود در راه رضای حق انفاق کنند از جایگاه ویژه‌ای  دنیوی و اخروی برخوردار می‌شوند.

نکونام با بیان اینکه  ماه رمضان  فرصت و زمینه  مناسبی برای نیکی به سایرین فراهم می‌کند گفت: در این ماه پر از نور و رحمت  به دلیل آمادگی دل‌ها به برکت روزه داری و استمداد از خداوند با ایجاد خضوع و خشوع زمینه نیک اندیشی و نیکوکاری بیشتر از هر زمان دیگر حاصل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) خاطر نشان کرد: من خودم را بالاتر از آن می‌دانم که زمینه جود و بخششی فراهم شود و من از بخشش و جود محروم باشم.

وی ادامه داد: اسلام در برنامه تربیتی خود انسان را آنگونه تربیت کرده که خود را فراتر از هر چیز ببیند و فرصت را برای انجام کار نیک مغتنم شمارد.

امام جمعه شهرکرد، حضور در جشن گلریزان را بر دوش گرفتن غرامت دیگران دانست و ابراز داشت: زندانی بر اثر غفلتی که ناخواسته مرتکب شده اکنون در زندان به سر می‌برد و شما خیرین در رهایی وی از بند زندان کمک موثری هستید.

وی تأکید کرد: روح کرامت باید آن چنان در وجود انسان نهادینه شود که نتواند ندای کمکی را بشنود و آن را لبیک نگوید و مشتاقانه در مسیر انجام امر نیک شتاب کند.

به گزارش فارس؛ جشن گلریزان عصر امروز با هدف کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با حضور نماینده ولی فقیه دراستان، مدیرکل سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و امنیتی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، شهردار شهرکرد، فرماندار شهرکرد، قضات و مسئولان قوه قضائیه و برخی از خیران و خانواده‌های زندانیان برگزار شد.

انتهای پیام/68006/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول