اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز خبر داد

افتتاح چند پروژه مهم در شیراز پس از ماه مبارک رمضان

شهردار شیراز از افتتاح چند پروژه مهم پس از ماه مبارک رمضان در این کلان‌شهر خبر داد.

افتتاح چند پروژه مهم در شیراز پس از ماه مبارک رمضان

علیرضا پاک فطرت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: پل بزرگ معالی آباد (بصیرت)، طرح توسعه جنوب و پل دوم میانرود بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح می‌شود.

وی با بیان این که پل دوم میانرود عید سعید فطر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: تکمیل رینگ شهری و دسترسی آسان و ایمن به شهرک میانرود هدف مهم احداث این پل است که به طول 41 متر اجرا می‌شود.

این مسئول شهری ادامه داد: طی چند سال اخیر اجرای طرح بولوار 35 متری میانرود با وجود مشکلات و موانع فراوان را صورت دادیم و به زودی پنج کیلومتر از این بولوار را افتتاح می‌کنیم.

پاک‌فطرت بیان کرد: کنار ساحل رودخانه میانرود درختکاری و پارک‌های حاشیه پیش‌بینی شده است ضمن این که احداث مراکز تفریحی و ورزشی را در حاشیه این رودخانه در دستور کار قرار داده‌ایم.

شهردار شیراز با بیان اینکه برای آماده‌ شدن تقاطع سه‌سطحی بصیرت (معالی‌آباد) تلاشی شبانه‌روزی در جریان است، گفت: این پروژه اکنون 86 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به زمان آغاز پروژه و تاریخ اعلام شده برای اتمام کار، مهر ماه امسال، آماده بهره‌برداری خواهد بود.

پاک‌فطرت ابراز داشت: این تقاطع، نخستین کار ماندگار شهرداری شیراز در سال‌های اخیر محسوب می‌شود که مطابق با بالاترین استانداردهای جهانی پل‌سازی، طراحی، اجرا و نظارت شده است.

وی با بیان اینکه این تقاطع دارای سه پل بزرگ و در سه سطح است، گفت: رفع مشکل ترافیک ورودی شمال غرب شیراز، اتصال بین محورهای مختلف شریانی تندرو و کندرو، ارتقای امنیت تردد، افزایش سرعت و کاهش خطر... از جمله تاثیرات اجرای این پروژه است.

شهردار شیراز در ادامه تصریح کرد: فاز اول و دوم طرح توسعه جنوب شیراز از بلوار 35 متری میدان قهرمانان میانرود تا شهرک احمدآباد چنارراهدار به طول 10 کیلومتر در چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پاک‌فطرت خاطرنشان کرد: با اجرای طرح توسعه جنوب شیراز، 10 شهرک نیز به این منطقه وصل می‌شود، که با اجرای آن تحول چشمگیری در زمینه‌های عمرانی و ایجاد فضای سبز صورت می‌گیرد.

وی همچنین تصریح کرد: پروژه تقاطع میدان احسان و پروژه غیرهمسطح ستارخان نیز در آبان ماه سال جاری افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/2448/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول