اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

انس با قرآن محور برنامه‌های کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان

مسئول دبیرخانه کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور برنامه‌های کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان انس با قرآن باشد.

انس با قرآن محور برنامه‌های کانون مساجد کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان

حجت‌الاسلام رضا قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان خداوند این فرصت به انسان داده شده تا با تفکر در اعمال و کردار گذشته خویش قبل از این‌که او را محاسبه کنند خود به محاسبه اعمال خویش بپردازد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و ماه تهذیب نفس دانست و گفت: باید از این ماه مبارک برای تبلیغ حداکثری احکام دین مبین اسلام بهره گیریم و برگزاری جلسات مستمر قرآن در ماه مبارک رمضان و مفاهیم قرآن را جزو کاربردی‌ترین موضوعات در زندگی انسان بدانیم.

وی، تاکید کرد: توجه به فعالیت‌های قرآنی تنها نباید مختص ماه مبارک رمضان باشد، بلکه در همه ایام سال مردم باید با مفاهیم قرآنی آشنا شوند و بتوانند آن‌ها را در زندگی روزمره خود استفاده کنند.

قاسمی با اشاره به این‌که شب‌ها و روزهای ماه مبارک رمضان بهترین ساعت‌ها است و باید از همه لحظات آن به بهترین شکل بهره‌برداری کنیم، گفت: خداوند همواره به تعالی معنوی مخلوقات خود توجه دارد و کسی به سفره گسترده این ماه عزیز توجه نکند، در حقیقت از نور به ظلمات گریخته است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که قاریان و حافظان قرآنی به برکت قرآن کریم از موفق‌‌ترین افراد در عرصه‌‌های مختلف محسوب می‌‌شوند، یادآور شد: در حال حاضر چهره‌های علمی زیادی وجود دارد که حافظ یا قاری قرآن هستند.

قاسمی با بیان این‌که افرادی که با قرآن انس گرفته‌‌اند و آن را تلاوت می‌‌کنند همیشه برای عمل به آن تلاش می‌‌کنند، افزود: قرآن مجموعه‌ای از دستورات الهی است که عمل به آن سعادت را برای انسان رقم می‌‌زند.

این مسئول با بیان اینکه در جامعه بیشتر به امر تلاوت قرآن ‌پرداخته می‌‌شود، گفت: این امر می‌‌طلبد که تمام مسئولان برنامه‌‌هایی را برای آشنایی بیشتر مردم با معنا و مفهوم آیات قرآن کریم تدارک ببینند.

وی در تاکید به مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: محور کانون‌های مساجد در ماه مبارک رمضان انس با قرآن باشد.

انتهای پیام/82011/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول