اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه شاهرود خبر داد

برگزاری کلاس‌های تفسیر و تجوید قرآن در شاهرود به مناسبت ماه رمضان

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان شاهرود گفت: در ماه مبارک رمضان، کلاس‏های تفسیر، تجوید و ترتیل قرآن در شاهرود برگزار می‏شود.

برگزاری کلاس‌های تفسیر و تجوید قرآن در شاهرود به مناسبت ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حسین نقی‌زاده در تشریح برنامه‏ های عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی‏ فقیه در سپاه شاهرود به مناسبت ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی برای کارکنان رسمی و وظیفه سپاه شاهرود برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به برپایی کلاس تفسیر سوره صف و کلاس اخلاق و محفل انس با قرآن کریم اشاره کرد.

وی افزود: کلاس‌های تفسیر و قرائت قرآن سربازان وظیفه با همکاری تربیت آموزش سپاه برگزار می‌شود که کارکنان وظیفه در آن حضور داشته و از این کلاس‌ها استفاده می‌کنند.

مدیر عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: کلاس‌های مشترک معرفتی، بصیرتی و آموزشی نیز با توجه به نیاز و ویژه ایام ماه رمضان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌های تفسیر را حجت‏ الاسلام امینی امام جمعه موقت شاهرود برگزار می‌کند، افزود: امامان جمعه بسطام و شاهرود نیز درس اخلاق و تفسیر دارند و مسئول نمایندگی ولی‏ فقیه و تربیت آموزش ناحیه نیز استاد کلاس‌های معرفتی بصیرتی است.

نقی‌زاده با اشاره به برگزاری کلاس‌های نورالمبین و الحافظون، گفت: کلاس‌های تخصصی آموزش ترتیل و حفظ قرآن کریم نیز با حضور کارکنان علاقه‏ مند در ناحیه برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم گام مفیدی در ترویج فرهنگ قرآنی در بین کارکنان برداشته باشیم.

انتهای پیام/2249/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول