اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم انجام شد

اعلام نتایج مسابقه فرهنگی شاخص‌های سبک زندگی اسلامی- ایرانی

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مسابقه‌ای با عنوان شاخص‌های سبک زندگی اسلامی - ایرانی را در سطح استان برگزار کرد که نفرات برتر این مسابقه معرفی شدند.

اعلام نتایج مسابقه فرهنگی شاخص‌های سبک زندگی اسلامی- ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، با توجه به اینکه درصد بالایی از جرائم و تخلفات رایج در جامعه به دلیل نفوذ، رواج و تفکر فرهنگ بیگانه و سبک زندگی غربی است و نظر به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تبیین و تبلیغ شاخص‌های سبک زندگی اسلامی - ایرانی، مسابقه‌ای توسط اداره پیشگیری‌های فرهنگی و مردمی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان با محوریت 24 سوال مطرح شده توسط مقام معظم رهبری در سفر به استان خراسان شمالی طراحی و اجرا شد.

این مسابقه در راستای رسالت مهم کنترل و کاهش جرائم، تخلفات و آسیب‌های اجتماعی در سال گذشته به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحت عنوان شاخص‌های سبک زندگی اسلامی - ایرانی برگزار شد.

در این راستا از هم استانی‌ها خواسته شد تا طرح‌ها و نظرات خود را در پاسخ به این سئوالات در قالب مقاله‌های پژوهشی، تحقیقی و نظرسنجی ارسال کنند که از میان آثار و نوشته‌های دریافتی، 10 اثر منتخب شد که در نهایت شمس‌الرحمان کرد از خاش، محمدرضا سرگزی و سکینه سرگزی از زابل، محسن سرحدی‌نسب از زاهدان، فائزه ثریا‌رفیع از زاهدان، دربی‌بی حسینی از زاهدان، ادریس ریگی از زاهدان، موسی راحت‌دهمرده از زاهدان، محبوبه ریگی از زاهدان، فروزان شه‌بخش و پریسا نارویی از زاهدان به عنوان نفرات برتر شرکت کننده در این مسابقه معرفی شدند.

انتهای پیام/75005/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول