اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مقابله با ترویج زندگی غربی

تبلیغ سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در دستور کار ادارات نطنز قرار گرفت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز گفت: تبلیغ سبک زندگی ایرانی اسلامی، برای مقابله با افزایش گرایش به زندگی غربی در دستور کار ادارات شهرستان نطنز قرار گرفت.

تبلیغ سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در دستور کار ادارات نطنز قرار گرفت

علی مشربی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: در دومین جلسه فرهنگ عمومی شهرستان نطنز که در دانشگاه آزاد اسلامی نطنز برگزار شد، بر لزوم بهره‌گیری بر ماه رمضان و استفاده از لحظات ارزشمند این ماه تاکید شد.

وی با اشاره به تاثیر روزه بر سلامتی انسان تصریح کرد: طبق اظهار نظر پزشکان جهان، روزه تاثیر عجیبی بر بدن انسان دارد و این تاثیر باید برای مردم بیش از گذشته روشن شود بنابراین فرهنگ‌سازی در این زمینه ضرورت بسیاری دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز با بیان اینکه تبلیغ و تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی در دستور کار ادارات این شهرستان قرار گرفته است، ادامه داد: در حال حاضر جزوات سبک زندگی اسلامی ایرانی در این شهرستان تهیه شده و در اختیار روحانیون قرار گرفته تا در مساجد و محافل مذهبی پخش و تبلیغ شود.

وی بیان کرد: همچنین در صدد هستیم که از روحانیان، صاحب‌نظران و اساتید کشور برای طرح بحث سبک زندگی اسلامی ایرانی دعوت به عمل آورده تا آنها در شورای اداری کلیه ادارات شهرستان به طرح و تبلیغ این بحث بپردازند.

مشربی در مورد لزوم حمایت دستگاه‌های اجرایی از گروه‌های هنری برای توجه به سبک زندگی اسلامی ایرانی اضافه کرد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بر لزوم حمایت دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها از گروه‌های هنری و موسسات فرهنگی هنری برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه تئاتر و فیلم با موضوع آموزش سبک زندگی اسلامی ایرانی تاکید شد.

وی با اشاره به لزوم جلوگیری از گرایش مردم به سبک زندگی غربی ادامه داد: تلاش برای حذف مصادیق زندگی غربی که متاسفانه طی سال‌های گذشته در زندگی مردم ما دیده می‌شود از دلایل توجه ویژه این شهرستان به سبک زندگی اسلامی ایرانی است و با همین هدف، این سبک در دستور کار ادارات شهرستان قرار گرفت.

انتهای پیام/63025/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول