اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید مشاور استاندار از مرکز درمان ناباروری قزوین

مشاور استاندار و مدیرکل بانوان و خانواده، مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری به همراه اعضای کارگروه بانوان و خانواده از مرکز تله مدیسین درمان ناباروری قزوین بازدید کردند.

بازدید مشاور استاندار از مرکز درمان ناباروری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، این مرکز که به همت جهاد دانشگاهی استان قزوین راه‌اندازی شده است با شیوه پزشکی از راه دور و انتقال اطلاعات پزشکی و مراقبت‌های درمانی از سوی ابزارهای ارتباطی به معالجه انواع مشکلات ناباروری مراجعان می‌پردازد.

به گفته امیر دیزانی رئیس جهاد دانشگاهی قزوین آزمایشات و مراحل اولیه درمان زوجین نابارور در این مرکز انجام گرفته و مراحل نهایی نیز در مرکز قم انجام می‌شود.

در این مرکز مراجعان پس از تشکیل پرونده و ویزیت اولیه، طی ارتباط ویدئویی مستقیم با مرکز ناباروری قم، متخصص زنان و نازایی آن مرکز بیمار را ویزیت کرده و آزمایشات لازم را برای او درخواست می‌کند و انجام این آزمایشات و مراحل اولیه درمان از جمله سونوگرافی و تجویز داروهای مورد نیاز، در قزوین و زیر نظر پزشک متخصص قم انجام می‌گیرد.

مرکز تله مدیسین درمان ناباروری قزوین به نشانی قزوین، خیابان فلسطین شرقی، قبل از سه‌راه توحید، پلاک 87 آماده پذیرش مراجعان است.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول