اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای بررسی وضعیت امنیتی انجام شد

بازدید سرزده مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی از زندان شیروان

مدیرکل زندان‌های استان خراسان شمالی از زندان شیروان به صورت سرزده از قسمت‌های مختلف این زندان بازدید و با مددجویان دیدار و گفتگو کرد.

بازدید سرزده مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی از زندان شیروان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان شمالی، محمدعلی بلوکی و مسئول حفاظت زندان شیروان از بخش‌های مختلف زندان بازدید و ضمن بررسی اقدامات اجرایی تذکرات و راهکارهای لازم را در راستای ارتقاء کیفی سطح خدمات و برنامه‌های عملیاتی به کارکنان شیفتی و مسئولان مداومتکار و متصدیان امر ارائه کردند.

وی در بندهای مشاوره حضور یافته و در جمع مددجویان این مرکز گفت: اکنون که بر اثر اشتباه و یا سهل انگاری مرتکب تخلف و وارد زندان شده‌اید در این ماه پر برکت فرصت را برای اصلاح رفتار و اخلاق خود مغتنم شمرده و به خدا تکیه کنید تا با آراسته شدن به خصایل نیکو بازگشتی سعادتمندانه به جامعه داشته باشید.

بلوکی بهترین اعمال در شب‌ها و روزهاى ماه مبارک رمضان را  تلاوت قرآن نام برد و در توصیه به مددجویان اظهار کرد: اگر چه تلاوت قرآن در تمام اوقات ثواب دارد، ولى چون قرآن در ماه رمضان نازل شده است، از اجر و ثواب ویژه‏اى برخوردار است پس تا می‌توانید از این اوقات فراغت استفاده کنید و بیداری خود را با تلاوت و جمع خوانی قرآن کریم سپری کنید.

مدیرکل زندان‌های استان خراسان شمالی ضمن استماع مسائل و تقاضاهای قانونی مددجویان بسیاری از سوالات آنان را پاسخ داد و در جهت رسیدگی به برخی از امورات به مسئولان مربوطه دستورات لازم را ابلاغ کرد.

انتهای پیام/63001/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول