اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع ادارات

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع ادارات این شهرستان که در دست ساخت است، بازدید کرد.

بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع ادارات

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدحسین صابری شامگاه چهارشنبه به همراه مدیران‌کل استانی و مسئولان شهرستان دنا از مجتمع ادارات شهرستان دنا واقع در شهر سی‌سخت بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که مسئولان دستگاه‌های بهره‌بردار حضور داشتند، استاندار کهگیلویه و بویراحمد همه ساختمان ادارات را مورد بازدید قرار داد.

سید حسین صابری که از نحوه ساخت بسیاری از این ساختمان‌ها ناراضی به نظر می‌رسید، اظهار کرد: در هیچ کدام از این ساختمان‌ها سبک معماری اسلامی به کار نرفته است.

آنچه که بیش از همه مورد انتقاد استاندار در ساخت این مجموعه بود به فضاهای بی‌جهتی مربوط می‌شد که استاندار از آن به عنوان فضای مرده یاد می‌کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اداره‌ای در شهرستان دنا با سه کارمند اشاره کرد و گفت: وقتی اداره‌ای در این شهرستان سه کارمند دارد، چرا در فضای اداری آن باید 12 اتاق دیده شود.

سید حسین صابری تصریح کرد: هزینه زیادی برای ساخت این ادارات شده، اما بیشتر آن‌ اسراف بوده که می‌توانست به صورت بهتری از این هزینه‌ها استفاده کرد.

وی برای مثال به ساخت یک مجتمع اداری برای یک دستگاه که در شهرهای بزرگ هم آن اداره ساختمان ندارد اشاره کرد و ابراز کرد: این ساختمان نه برای اداره؛ بلکه برای تفریحگاه مسئولان کشوری در فصل تابستان ساخته شده و چون نمی‌توانستند به نام اردوگاه برای خودشان جایگاهی بسازند به نام اداره این کار را کرده‌اند.

صابری در پایان مقاومت بناها در برابر زلزله را هم ناچیز دانست و گفت: آنچه که من دیدم آن‌چنان هم در برابر زلزله استحکامی ندارد.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول