اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

روزه‌خواری در ملأعام بی‌حرمتی به افراد روزه‌دار است

امام جمعه زرند گفت: روزه‌خواری در ملأ عام بی‌حرمتی بزرگی به این ماه و افراد روزه‌دار است.

روزه‌خواری در ملأعام بی‌حرمتی به افراد روزه‌دار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن گرامیداشت هفته و روز نماز جمعه بر ارج نهادن هر چه بیشتر بر این فریضه مهم تاکید کرد و خواستار همکاری ادارات و ارگان‌های گوناگون در راستای فرهنگ‌سازی حضور هر چه با شکوه‌تر در نماز جمعه شد.

وی با اشاره به فضیلت‌های بی‌شمار ماه پر فیض و برکت رمضان اضافه کرد: نگه داشتن حرمت و رعایت آداب این ماه از جانب همه افراد، احترام به میزبان این میهمانی عظیم و روزه‌داران است.

کرمی‌پور عنوان کرد: روزه‌خواری در ملأعام بی‌حرمتی بزرگی به این ماه و افراد روزه‌دار است و مردم و مسئولان امر به معروف و نهی از منکر در این راستا را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

رضا محمودی‌نسب سرپرست بهزیستی زرند در این جلسه با اشاره به هفته بهزیستی و گرامیداشت این ایام خاطر نشان کرد: این سازمان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات به جانبازان و معلولان شهرستان انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه مناسب‌سازی اماکن دولتی برای استفاده راحت‌تر جانبازان و معلولان مربوط به همه مکان‌ها و سازمان‌ها اعم از خصوصی و دولتی و نیازمند تلاش همه‌جانبه است، بیان داشت: بهتر است در این زمینه ادارات دولتی مثل همیشه پیش‌قدم باشند.

فرماندار زرند نیز در این جلسه با اشاره به هفته نماز جمعه و تبریک به مناسبت ماه رمضان تلاش برای رفع نیازهای ضروری مردم در ماه رمضان را بسیار مهم خواند و از اقدامات نهادهایی چون دانشگاه صنعت و معدن در راستای برگزاری نمایشگاه ضیافت قدردانی کرد.

رضا کرمی در ادامه احداث پل در زرند را در این زمان کوتاه حاصل زحمات شبانه‌روزی همه عوامل دانست و اظهار داشت: پیگیری استاندار و بازدیدهای مکرر از روند اجرای پل و مکاتبات و پیگیری‌ها و دستورات وزیر راه و شهرسازی سبب شد، این پل با توجه به مشکلات اقتصادی کشور که اکثر پروژه‌ها تعطیل است، مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کاری که انجام شده است، یک کار ارزشمند بوده که با همکاری تمام مسئولان شهرستان محقق شده است، افزود: از همکاری خوب مردم به ویژه ساکنان شهرک‌های حاشیه پل و ساکنین روستاهای شرقی قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/80022/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول