اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ماه مبارک رمضان

نمایشگاه قرآن کریم در بشرویه گشایش یافت

به مناسبت ماه مبارک رمضان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و هیئت سادات‌الحسینی بشرویه، نمایشگاه قرآن کریم و کتب مذهبی در محل فاطمیه این شهرستان گشایش یافت.

نمایشگاه قرآن کریم در بشرویه گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه عصر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه قرآن در بشرویه اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انس با قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در بین مردم به ویژه نسل جوان است.

حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر ادامه داد: به منظور آماده‌سازی فضای معنوی هرچه بهتر در این ماه مبارک، آشنایی با علوم و معارف دینی، تعمیق باورهای مذهبی و ارتقای فرهنگ قرآنی، نمایشگاه قرآن کریم در محل فاطمیه بشرویه گشایش یافته است.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 500 جلد قرآن و حدود 200 عنوان کتاب با محوریت مسائل مذهبی شامل نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، رساله مراجع، ادعیه و نرم‌افزارهای تفسیری و قرآنی عرضه می‌شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه عنوان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ترویج فرهنگ قرآنی و استفاده از ظرفیت معنوی و مذهبی ماه مبارک رمضان برای بهره‌گیری از تعالیم قرآنی و پرورش روح و روان و افکار نسل جوان در ابعاد معنوی است.

بهشتی‌فر تصریح کرد: همچنین عرضه قرآن و کتب ادعیه و سایر محصولات قرآنی با قیمت مناسب جهت مساجد، هیئت‌های مذهبی و سایر علاقمندان از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در این شهرستان است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه امروزه دشمنان از طریق جنگ نرم اعتقادات و افکار نوجوانان و جوانان کشورمان را مورد هدف قرار داده‌‍‌اند، برپایی نمایشگاه ‌قرآن کریم در آشنایی نسل جدید با علوم و معارف دینی و تعمیق باورهای مذهبی این قشر تأثیر بسزایی دارد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بشرویه اذعان داشت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی و آشنایی نسل جوان با قرآن کریم که راه‌گشای بسیاری از مشکلات است توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و در تقویت فرهنگ مذهبی آن‌ها موثر است.

بهشتی‌فر اعلام کرد: نمایشگاه قرآن کریم تا پایان ماه مبارک رمضان دایر و آماده بازدید عموم مردم شهرستان است.

انتهای پیام/69006/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول