اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی برگزاری هشتمین نمایشگاه صورت گرفت

حضور موسسه جوانان آستان‌قدس با ارائه 150 محصول در نمایشگاه قرآن مشهد

موسسه جوانان آستان‌قدس رضوی با ارائه بیش از 150 عنوان محصول فرهنگی و آموزشی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس شرکت می‌کند.

حضور موسسه جوانان آستان‌قدس با ارائه 150 محصول در نمایشگاه قرآن مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی موسسه جوانان آستان‌قدس رضوی، این موسسه با ارائه محصولات فرهنگی و آموزشی خود در حوزه‌های مختلف از جمله بایسته‌های خانواده از دیدگاه قرآن، مفاهیم نوین روانی و اجتماعی منطبق با آیات قرآن، شیو‌ه‌های تبلیغی در قرآن و همچنین سیره ائمه معصومین(ع) به‌ویژه سیره رضوی در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس حضور جدی بهم می‌رساند.

موسسه جوانان آستان‌قدس رضوی که در این نمایشگاه که همزمان با هفته دوم ماه مبارک رمضان و با هدف آشنایی اقشار مختلف مردم با تازه‌های نشر در حوزه علوم دینی و قرآنی برپا می‌شود، تعداد 150 عنوان محصول تولیدی خود را که شامل محصولات حوزه دیجیتال از جمله نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و لوح‌های فشرده و محصولات حوزه مکتوب شامل کتب و نشریات می‌شود، مورد نمایش عموم قرار می‌دهد.

علاقه‌مندان به تهیه و استفاده از محصولات این موسسه می‌توانند در طول برگزاری نمایشگاه به تالار بهار، غرفه موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان‌قدس رضوی مراجعه کنند.

انتهای پیام/70003/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول