اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر اردبیل:

شورا در فضای کم تنش می‌تواند بالنده شود

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شورا تنها در فضای آرام، کم‌تنش و به دور از سیاسی‌بازی می‌تواند به رشد و بالندگی واقعی رسیده و مطالبات مردم را برطرف کند.

شورا در فضای کم تنش می‌تواند بالنده شود

جواد زنجانی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در سه دوره گذشته به هیچ عنوان فضای شورای شهر اردبیل به سمت و سوی تنش‌های سیاسی نرفته بلکه در یک فضای همدلی و تفاهم و حرکت‌های مثبت شهرداری توانسته‌ایم بخشی از رضایت‌مندی مردم را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همه صاحب‌نظران و افراد منصف بر این باور هستند که شورای شهر اردبیل، شورایی کارا و در مسیر مطالبات مردمی بوده و به نظر می‌رسد در دور چهارم شورا که فعالیت آن چند صباح دیگر آغاز می‌شود بیشتر نگاه‌ها به سمت و سوی تقاضاها و مطالبات مردم است.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل با یادآوری اینکه قطعاً مشی دولت خدمتگزار یازدهم در اعتدال‌گرایی نیز سایه مبارک و مطلوبی بر کارکرد شورای چهارم خواهد داشت، گفت: مردم بیشتر فضای خدمت‌رسانی با کفایت و توانمند را قبول دارند که ضرورت دارد شورای شهر نیز با توانمندی و توانایی مدیریت جهادی بتواند خواسته‌ها و مطالبات مردم را جامه عمل بپوشاند.

زنجانی یادآور شد: ما امروز یک نوع افزایش توقعات عمومی را از شوراها شاهد هستیم که به نظر می‌رسد در دور چهارم شورا با توجه به عملکرد مثبت شورای سوم سطح توقعات ارتقا یابد و دلیل آن هم سهم تاثیر شوراها در تغییرات شهری است.

این مسئول عنوان کرد: بنده همچنان معتقدم که شورای شهر باید در یک فضای فراخ و گسترده تصمیم‌گیری کرده و نفس بکشد وگرنه هیچ زیبنده نیست که شورای شهر بخواهد هیئت مدیره شهرداری‌ها را داشته باشد و یا تنها در این محدوده محصور و متوقف بماند.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل بیان داشت: تعاملات و همفکری‌های اولیه با منتخبان شورای چهارم نشان می‌دهد که آنها نیز به دور از نگاه‌های سیاسی و تنش‌آفرین که سم مهلک برای پارلمان محلی است سعی دارند با بهره‌گیری از تجارب شورای اول، دوم و سوم در تصمیم‌گیری‌های مدیریت عقل و تدبیر را بیشتر به کار گیرند تا توانمندی این جایگاه با اصالت ارتقا یابد.

زنجانی با یادآوری اینکه تعامل با دولت‌ها نباید به تضعیف جایگاه شهرداری منجر شود، افزود: هر چند ما در شورای چهارم قصد تعامل با دولت اعتدالگرای دکتر روحانی را داریم اما علاقمند هستیم این تعامل سایه ضعف و برخی کاستی‌ها را به وجود نیاورد بلکه تعامل دو سویه به تقویت جایگاه شورا بینجامد.

وی اجتناب از هرگونه تقسیم‌بندی سیاسی، حزبی و جناحی در شورا را یادآور شد و تصریح کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز به پرچمداران نگاه مدبرانه در توسعه شهری و کاهش دغدغه‌های اجتماعی و فرهنگی مردم تبدیل شده‌اند و ما هرگز در شورا دنبال تقسیم‌بندی سیاسی نیستیم و در جلسات درونی خود نیز نگاه همگرایی بر نگاه فردی حاکم و غالب است.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: امیدواریم در دور چهارم شورا نیز بتوان نقاط قوت و برجسته شورای سوم و گذشته را تقویت کرده و با برطرف کردن برخی از ضعف‌ها بکوشیم به مطالبات عموم مردم و بالاتر از آنها مطالبه مقام معظم رهبری در ساختن شهر و دیاری ایرانی و اسلامی کمک کرده و به آن بیندیشیم.

انتهای پیام/62001/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول