اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر همدان:

جلسات شورای شهر علنی است

عضو چهارمین شورای اسلامی شهر همدان گفت: جلسات شورای شهر طبق قانون علنی برگزار می‌شوند و اصناف باید در جلساتی که مربوط به آنها است، شرکت کنند.

جلسات شورای شهر علنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمد تبریزی شامگاه شنبه در اجلاس ماهانه مجمع امور صنفی همدان با بیان اینکه حضور و حمایت اصناف از کاندیداهای شورای شهر مطلعی برای تأثیرگذاری در اداره امور شهری بود، اظهار داشت: کار شورای شهر را با برگزاری جلسات به صورت منظم و مرتب شروع کردیم.

وی ادامه داد: به همه وعده‌هایی که در موقع انتخابات به اصناف دادیم و قبول کردیم پایبند هستیم و آن شعارها فقط برای گرفتن رأی نبود.

عضو شورای شهر همدان با اشاره به اینکه اغلب منتخبین شورای شهر چهارم همدان در یک‌سری از اهداف و شعارها مشترک هستند، تصریح کرد: یکی از این اهداف رسیدگی به امور اصناف است، چراکه گردش مالی شهر به دست اصناف انجام می‌شود. 

وی با بیان اینکه ساخت و ساز واحدهای تجاری در همدان مانند کلانشهرها نیست، افزود: آسان‌سازی ساخت و ساز، تعدیل قیمت‌ها براساس منطقه‌ای و ساخت مجتمع‌های چندمنظوره را در شورای شهر انجام خواهیم داد.

تبریزی به ساماندهی مجوزهای فعالیت واحدهای صنفی اشاره کرد و یادآور شد: اصناف باید از ما مطالبه پیگیری مسائل در شورای شهر را بخواهند و مجوز واحدهای صنفی دارای مشکل باید ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه انتخاب شهردار را در شورای شهر آغاز کردیم، ابراز داشت: انتخاب شهرداری قوی، بومی و مورد توافق بزرگان و مردم شهر را در دستورکار قرار دادیم.

انتهای پیام/89019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول