اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آکادمی فوق تخصصی مکانیک دانشگاه صنعتی ارومیه اعلام کرد

آکادمی فوق تخصصی مکانیک دانشگاه صنعتی ارومیه حلقه اتصال صنعت با دانشگاه

مدیر آکادمی فوق تخصصی مکانیک دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: آکادمی فوق تخصصی مکانیک دانشگاه صنعتی ارومیه به حلقه اتصال صنعت با دانشگاه تبدیل شده است.

آکادمی فوق تخصصی مکانیک دانشگاه صنعتی ارومیه حلقه اتصال صنعت با دانشگاه

حامد نقد علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امروزه آموزش‌های تئوریک دانشگاه‌ها برای تربیت نیروهای متخصص برای ورود به بازار کار کافی نیست و لازم است در کنار این آموزش‌های دانشگاهی، آموزش‌های تخصصی مورد نیاز نیز به افراد ارائه شود که در این میان آکادمی فوق تخصصی مکانیک دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان حلقه اتصال صنعت با دانشگاه فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه آکادمی فوق تخصصی مکانیک دانشگاه صنعتی ارومیه از اواخر بهمن ماه سال گذشته فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است، افزود: این آکادمی با همکاری دانشگاه صنعتی ارومیه، در راستای رفع نیازهای آموزشی منطقه ایجاد و راه‌اندازی شده است.

نقدعلیزاده تصریح کرد: این مجموعه با رویکرد آموزشی، سعی در ارائه آموزش‌های تخصصی، بر پایه فن‌های به روز و تکنیک‌های جدید، متناسب با نیاز منطقه دارد.

وی به تشریح فرآیند برگزاری دوره‌های آموزشی این آکادمی پرداخت و افزود: در قدم اول نیازهای اساسی آموزشی منطقه شناسایی می‌شود، که به عنوان گام بعدی، تیم‌های تخصصی برای ارائه این آموزش‌ها تربیت شده و در گام نهایی آموزش‌های لازم به متقاضیان ارائه می‌شود.

نقدعلیزاده ایجاد زمینه کاری و اشتغال‌زایی متناسب با آموزش‌های ارائه شده به افراد را از دیگر برنامه‌های این آکادمی عنوان کرد و افزود: پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مربوطه، با هدایت افراد آموزش‌دیده به سمت شغل‌های مرتبط، سعی در نهادینه‌سازی این آموزش‌ها در افراد داریم.

وی خاطرنشان کرد: برای ورود به بازار کار و کارآمد بودن در حیطه کاری، تنها آموزش‌های تئوریک دانشگاهی کافی نیست و ما با راه‌اندازی این مجموعه در تلاش هستیم تا آموزش‌های تخصصی و عملی لازم برای ورود به بازار کار را در اختیار نیروی جوان و فعال جامعه قرار دهیم.

نقدعلیزاده با اعلام اینکه پایه اصلی این آکادمی ارائه آموزش‌های اساسی در حوزه مکانیک است، تصریح کرد: البته آموزش‌های ارائه شده در این مجموعه به هیچ وجه محدود به آموزش‌های مرتبط با مکانیک نبوده، بلکه با نیازسنجی منطقه دوره‌های آموزشی مختلف مورد نیاز را به جامعه هدف ارائه می‌کنیم.

مدیر آکادمی فوق تخصصی مکانیک دانشگاه صنعتی ارومیه از ارائه مدارک معتبر بین‌المللی و ملی برای شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی این آکادمی خبر داد و افزود: این آکادمی نخستین آکادمی فوق تخصصی مکانیک در سطح کشور است که درخواست‌های متعددی برای ایجاد دفاتر نمایندگی آن در استان‌های مختلف کشور و پوشش این آموزش‌ها در دیگر استان‌ها شده است.

وی به برگزاری دوره‌های بازرسی جوش، دوره‌های مقدماتی تعمیر خودرو و دوره آموزشی غواصی و جوشکاری زیر آب در این مجموعه اشاره کرد و افزود: این دوره‌ها با حضور اساتید مجرب و با شرکت گسترده علاقمندان همراه بوده که البته فراخوان ثبت‌نام دوره‌های آموزشی دیگری نیز در هفته‌های آینده منتشر می‌شود.

نقدعلیزاده تاکید کرد: هم اکنون فراخوان دوره آموزشی غواصی ویژه بانوان منتشر شده است که ثبت‌نام برای علاقمندان تا 25 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد. 

انتهای پیام/61006/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول