اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خبر داد

افزایش رشته‌های جدید تحصیلی در دانشگاه‌های استان بوشهر

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌های استان بوشهر متناسب با نیازها و شرایط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان بوشهر در سال تحصیلی جدید افزایش می‌یابد.

افزایش رشته‌های جدید تحصیلی در دانشگاه‌های استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور ظهر امروز در نشست کمیسیون دانشجویی استانداری بوشهر تاکید کرد: استان بوشهر دارای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش متعددی است که با رتبه مناسبی که کسب کرده‌اند جایگاه مناسب علمی در بین دیگر دانشگاه‌های کشور دارد.

وی دانشگاه را زیر بنای توسعه و پیشرفت هر جامعه دانست و تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در توسعه مراکز آموزش عالی زمینه پیشرفت جامعه موجب تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد جامعه خواهد شد.

پرآور به حماسه 24 خرداد پرداخت و با بیان اینکه دانشجویان در خلق این حماسه نقش ارزنده‌ای داشتند، تاکید کرد: این حماسه در 24 خرداد در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به اوج خود رسید که حماسه سیاسی  خلق شد.

معاون استاندار بوشهر اجرای طرح ضیافت اندیشه دانشگاه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: این طرح نقش ارزنده‌ای در ارتقای بنیه فکری و معنوی دانشجویان داشته است به گونه‌ای که حضور دانشجویان در این طرح در ماه مبارک رمضان گواه این ادعاست که دانشجویان قدم‌های مهمی در ارتقاء بنیه فکری خود برداشته‌اند.

وی بر توجه به حل مشکلات مردم به ویژه دانشجویان افزود: حل مشکلات و تامین خواسته‌های مردم نباید فراموش شود بلکه همواره باید در اولویت قرار گیرد تا با همدلی و مساعدت شرائط لازم را فراهم کنیم.

پرآور همچنین بر تامین اعتبارات مورد نیاز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد و افزود: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به عنوان زیر ساخت توسعه همه جانبه و پیشرفت جامعه در ابعاد گوناگون قلمداد می‌شود و توجه به این زیر ساخت از ضروریات است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از افزایش رشته‌های دانشگاه‌های استان در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت:  در سال تحصیلی جدید، رشته‌های جدید در دانشگاه‌های استان بوشهر متناسب با نیازهای استان تدریس خواهد شد و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی تا  دکترا تحصیل خواهند کرد.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول