اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان مطرح کرد

فعالیت 844 واحد صنعتی در هرمزگان / اجرای 1200 طرح صنعتی جدید

استاندار هرمزگان با تأکید بر ضرورت فراهم‌سازی بستر سرمایه گذاری، از فعالیت 844 واحد صنعتی و همچنین اجرای هزار و 200 طرح جدید در این استان خبر داد.

فعالیت 844 واحد صنعتی در هرمزگان / اجرای 1200 طرح صنعتی جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی با تأکید بر ضرورت حل مشکلات صنایع استان در سریع‌ترین زمان گفت: امروز صنایع نباید دغدغه آب، برق، گاز و سایر مایحتاج داشته باشند.

وی با اشاره به تقویت زیرساخت‌های واحدهای صنعتی، متذکر شد: باید تلاش کرد واحدهای صنعتی روزبه‌روز تقویت و مهیا شوند و تنها دغدغه آنها تولید و افزایش کیفیت باشد؛ نه مشکلات حاشیه‌ای.

استاندار هرمزگان با اشاره به تلاش در راستای جلب و هدایت سرمایه گذاران به سمت صنایع پایین دستی عنوان کرد: توجه به ایجاد زیرساخت‌های لازم نظیر تامین آب، برق، گاز، انرژی و خدمات مورد نیاز صنایع نیز باید در اولویت قرار بگیرد.

وی به ضرورت همکاری بانک‌ها با صنایع اشاره کرد و با بیان اینکه نگاه به واحدهای صنعتی باید حمایتی و تقویتی باشد، ادامه داد: تأمین نیازهای اساسی واحدهای صنعتی بسیار ضروری است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه مسئولان باید پشتیبان صنایع و صنعتگران باشند، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید خود را در مقابل تقویت صنایع مسئول و پاسخگو بدانند.

وی سپس با بیان اینکه خوشبختانه صنایع استان در مقایسه با سایر استان‌ها کمترین مشکل را دارند بر ضرورت رفع موانع پیش روی صنایع تأکید کرد.

عزیزی در ادامه بر ضرورت تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، تصریح کرد: از مهم‌ترین ثمرات این ارتباط تامین نیرهای متخصص مورد نیاز صنایع و حرکت آگاهانه و دانش مدار به سوی رشد و بالندگی خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها در راستای تقویت زیرساخت‌های صنعتی در استان مسئول هستند، ابراز کرد: مسئولان باید با نگاه حمایتی و تقویتی به واحدهای صنعتی پشتیبان صنایع باشند.

استاندار هرمزگان با اشاره به فعالیت 844 واحد صنعتی با سرمایه گذاری حدود 40 هزار میلیارد ریال در استان ابراز داشت: این تعداد صنایع فعال در استان زمینه اشتغال 22 هزار نفر را به طور مستقیم فراهم کرده‌اند.

وی در پایان اذعان داشت: در حال حاضر بیش از 1200 طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری بالغ بر 161 هزار میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال حدود 41 هزار نفر در دست اجراست که 117 طرح آن دارای پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد است.

انتهای پیام/88001/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول