اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان خواستار شد

تشکیل اکیپ‌های ویژه برای حل مشکلات آب شرب روستائیان زنجان

معاون برنامه‎ریزی فرماندار زنجان گفت: اکیپ‌های ویژه برای حل مشکلات آب شرب روستائیان زنجان تشکیل شود.

تشکیل اکیپ‌های ویژه برای حل مشکلات آب شرب روستائیان زنجان

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد‎رضا براتی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات آب شرب روستائیان شهرستان زنجان اظهار داشت: مسئولین آب و فاضلاب روستایی برای برطرف شدن مشکلات آب شرب مردم روستاهای زنجان تیم‎های تخصصی تشکیل دهند.

وی به وضعیت آب شرب مردم روستا اشاره کرد و افزود: وضعیت فعلی آب شرب روستائیان زنجان قابل قبول نیست و باید نسبت به آن اهتمام جدی صورت گیرد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان خواستار برنامه‎ریزی منسجم برای برطرف کردن مشکلات آب شرب روستائیان شد و تاکید کرد: مشکلات فعلی با برنامه‎ریزی اصولی به حداقل برسد.

وی اقدامات صورت گرفته را کافی ندانست و اظهار داشت: مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان زنجان جدی است و باید توسط مسئولین برطرف شود.

براتی با بیان اینکه قول‎های داده شده به مردم روستاها محقق نشده است، افزود: مسئولین در مورد تعهدات خود به مردم روستا اقدامات مناسبی انجام نداده‎اند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان به مشکلات اعتباری در مورد تامین آب شرب مناسب برای روستائیان اشاره کرد و اظهار داشت: همه تلاش‎ها برای تامین اعتبار مورد نیاز صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‎های تامین آب شرب روستائیان نباید به چشم هزینه‎های کلان دیده شود، افزود: باید با هزینه‎های حداقلی نسبت به برطرف کردن مشکلات موجود تلاش کرد.

براتی زمان‎بندی مناسب برای برطرف شدن مشکلات را خواستار شد و گفت: در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان با بیان اینکه نباید از برنامه‎های بلند مدت عقب ماند، اظهار داشت: توجه به برنامه‎های بلند مدت در دستور کار مسئولین و متولیان امر قرار داشته باشد.

وی مشکل آب را در سال جاری مورد تاکید قرار داد و گفت: در سال جاری با خشکسالی بالایی مواجه هستیم.

براتی خواستار استفاده از همه ظرفیت های موجود برای برطرف شدن مشکلات آب شرب روستائیان شد و تاکید کرد: بررسی‎های میدانی توسط مسئولین و کارشناسان آب و فاضلاب روستایی از روستاهای دارای مشکل صورت گیرد.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان بی تفاوتی و کم اهمیتی به مشکلات آب شرب روستائیان را مورد انتقاد قرار داد و گفت: اگر مشکلات موجود برطرف نشود موجب بروز مشکلات اجتماعی می‎شود.

وی مشکلات اعتباری را یادآور شد و تاکید کرد: از همه منابع اعتباری در داخل استان و به صوت ملی برای برطرف کردن مشکلات موجود استفاده شود.

براتی جذب اعتبارات ملی را مهم دانست و خاطر نشان کرد: جذب اعتبارات ملی در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی به مشکلات اعتباری و بودجه‎ای این شرکت اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشکلات موجود به دلیل مسائل اعتباری و مالی است.

وی تعامل را برای برطرف کردن مشکلات را مورد تاکید قرار داد و گفت: در سایه همکاری و تعامل باید نسبت به رفع مشکلات اقدام کرد.

همچنین در ادامه این جلسه بخشدار زنجانرود ضمن انتقاد از وضعیت آب شرب روستائیان زنجان خواستار اقدامات عملی جهت برطرف شدن مشکلات موجود شد.

انتهای پیام/73007/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول