اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام:

جیره‌بندی آب شرب در ایلام موقتی است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: جیره‌بندی آب شرب در ایلام موقتی و ناشی از مصرف زیاد مشترکین و افت منابع آبی به واسطه افزایش دمای هواست.

جیره‌بندی آب شرب در ایلام موقتی است

داراب بیرنوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با افزایش هر یک درجه دمای هوا در ایلام 10 درصد از منابع آب استان کاسته می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در استان ایلام افزایش یافته است، ادامه داد: میزان مصرف آب نیز با افزایش دما افزایش یافته است.

این مسئول اضافه با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف آب شرب توسط شهروندان ایلامی اضافه کرد: این مهم سبب کاهش افت فشار آب می‌شود.

بیرنوندی تصریح کرد: اگر شهروندان ایلامی مدیریت مصرف آب شرب را در دستور کار خود قرار دهند بدون تردید مانع جیره‌بندی و قطع آب شرب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: از مشترکین ایلامی انتظار می‌رود با درک شرایط ناشی از افزایش دمای هوا و استمرار این روند مسئولان شرکت آب و فاضلاب را یاری دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر قطعی آب در شهر ایلام به صورت دائمی و مداوم وجود ندارد اما به سبب افت فشار ناشی از رفتار پر مصرف مردم در برخی نقاط شهر امکان جیره‌بندی آب فراهم می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در مناطقی مانند جانبازان، هانیوان، نوروزآباد و ... قطعی‌هایی به اجبار وجود دارد که ناشی از مصرف زیاد شهروندان است.

بیرنوندی تصریح کرد: در حال حاضر در این مناطق و دیگر نقاط ایلام بین ساعت 11 صبح تا 15 و 12 شب تا سه بامداد آب قطع می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: همکاری و تعامل مردم امکان مدیریت توزیع آب را برای مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان ایلام فراهم می‌کند.

انتهای پیام/2246/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول