اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

اختصاص 500 میلیون تومان برای تأمین آب شرب روستایی

فرماندار اردبیل از اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای تأمین آب شرب روستایی در هیر خبر داد.

اختصاص 500 میلیون تومان برای تأمین آب شرب روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز در ادامه بازدیدهای خود از روستاهای تابعه شهرستان اردبیل به همراه معاون عمرانی، بخشدار هیر و کارشناسان فرمانداری اردبیل از روستاهای نوشهر، کوهساره، انیلو، بودالو، بقرآباد، کریق و ایوریق بخش هیر بازدید کرد و از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد.

وی از اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای تأمین آب شرب این روستاها خبر داد و تصریح کرد: با تأمین این اعتبارات بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌ها در این حوزه برطرف می‌شود.

دبیر خاطر نشان کرد:‌ با تخصیص این اعتبار و با توجه به اینکه زیرساخت‌های آبرسانی به این روستاها کاملاً آماده شده است، در آینده نزدیک مشکل کمبود آب شرب ساکنان این منطقه مرتفع می‌شود.

این مسئول همچنین از نزدیک با مردم دیدار کرده و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفت به طوریکه در جمع اهالی این شهر اضافه کرد: دولت خدمتگزار تا روز پایانی وقت و فرصت خدمت‌رسانی سنگر را خالی نگذاشته است.

وی با بیان اینکه دولت احمدی‌نژاد با پاک‌دستی تمام، کارهای فراوان و تلاش بی‌وقفه عرصه خدمتگزاری را برای دولت آینده آماده و مهیا کرده است تا زمینه یک انتقال مطلوب فراهم آید، بیان کرد: قطعاً دولت آینده نیز سعی می‌کند با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت دولت احمدی‌نژاد اهداف و برنامه‌ریزی‌ها را به پیش ببرد که قطعاً در این اولویت‌بندی مناطق محروم و روستایی در تیررس توجه و پیگیری‌های مسئولان می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل یادآور شد: ‌امروز یکی از شاخص‌ترین و مهم‌ترین هدف‌گذاری‌ها در توسعه برنامه‌های عمرانی و آبادانی توجه به سه حوزه آب، مسکن و راه روستایی است که در هر سه حوزه در سال‌های اخیر گام‌های اساسی و جدی برداشته شده است.

دبیر ادامه داد: ‌با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی، خواسته‌های به حق مردم مرتفع می‌شود و زمینه‌ای فراهم می‌آید تا دولت‌های آینده بتوانند با تلاش و ظرفیت بی‌نظیر کار کرده و حرکت داشته باشند.

وی گفت:‌ آنچه که در این زمینه به عنوان یک اولویت مد نظر می‌باشد کسب رضایتمندی مردم در کارهای عمرانی و آبادانی بیشتر است که خود روستاییان نیز به این توسعه و تعالی اعتقادی راسخ داشته و به پیشبرد امور اذعان دارند.

انتهای پیام/62004/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول