اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:

کتابخانه تخصصی در قزوین احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: در آینده نزدیک فضایی برای ساخت کتابخانه تخصصی در قزوین مدنظر قرار می‌گیرد.

کتابخانه تخصصی در قزوین احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید وزیری‌نژاد ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه بزرگ کتاب قزوین اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌های کتاب در قزوین و اجرای مسابقات کتاب و کتابخوانی موجب افزایش سطح مطالعه و ارتقای سطح فرهنگی جامعه می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان متبوع خود در افزایش سطح مطالعه عنوان کرد: برپایی نمایشگاه تخصصی کتاب در زمینه سلامت، کودک، مفاخر استان قزوین و پزشکی در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه فضاهای عمومی و پرجمعیت همچون بوستان‌ها، مدارس و نماز جمعه در برپایی نمایشگاه کتاب از اهداف ماست.

به گفته وزیری‌نژاد برپایی نمایشگاه کتاب فصلی از برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از در دستور کار قرار داشتن اجرای طرح کتابخانه تلفنی در قزوین خبر داد و افزود: با اجرای این طرح افراد در منزل می‌توانند با برقراری یک تماس، کتاب مورد علاقه خود را مقابل درب منزل تحویل بگیرند.

این مسئول آغاز به کار کتابخانه دیجیتال از سال گذشته و اجرای طرح کیف ـ کتاب از مرداد ماه سال 85 در تمام خانه‌های فرهنگ را از جمله برنامه‌هایی اعلام کرد که در راستای افزایش سرانه مطالعه در قزوین انجام شده است.

گفتنی است؛ نمایشگاه بزرگ کتاب قزوین از 12 تا 30 تیر ماه در مساحتی بیش از 3 هزار متر در مجموعه تاریخی سعدالسلطنه با حضور 10 ناشر قزوینی و ارائه پنج هزار عنوان کتاب در زمینه‌های قرآنی، علمی، مذهبی، داستانی، ادبیات کودک و نوجوان، تاریخی، پزشکی به فعالیت پرداخت.

انتهای پیام/2667/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول