اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:

قرآن بی‌شک ذخیره‌ای بی‌انتها برای سعادت بشر است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: قرآن بی‌شک ذخیره‌ای بی‌انتها برای هدایت و سعادت بشر است.

قرآن بی‌شک ذخیره‌ای بی‌انتها برای سعادت بشر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی ظهر امروز در جلسه تألیف قلوب مجمع بسیج حقوقدانان استان که با حضور قضات، وکلا، حقوقدانان و مسئولان دادگستری استان برگزار شد، ضمن برشمردن برکات ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان هنگام خودسازی و فرصتی مغتنم و زمینه‌ای مناسب برای تعمیق باورهای دینی و اعتقادی است.

رضوانی با تشریح آیاتی از قرآن تصریح کرد: قرآن بی‌شک ذخیره‌ای بی‌انتها برای هدایت و تعالی بشر است و هر کس به قدر فهم خود می‌تواند از این کتاب آسمانی بهره ببرد.

وی افزود: این کتاب آسمانی گنجی آشکار است که با زبانی شیوا و شیرین به تمام ابعاد زندگی انسان می‌پردازد و انسان را به تفکر و تدبر در احوال مخلوقات پروردگار وا می‌دارد.

این مسئول بندگی خداوند و خدمت به خلق خدا را یکی از مفاهیم اصلی قرآن برشمرد و خطاب به حاضران اظهار داشت: قضات، وکلا، حقوقدانان و مسئولان دادگستری افرادی هستند که باید با علم و درایت خود در خدمت مردم باشند.

رضوانی با اشاره به رسالت مسئولان دادگستری و حقوقدانان اضافه کرد: این قشر وظیفه سنگینی دارند که مهم‌ترین آن رفع مشکلات حقوقی مردم است و کسانی که عضو بسیج حقوقدانان هستند وظیفه‌ای سنگین‌تر نسبت به بقیه دارند.

در این مراسم مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین نیز الفت و همگرایی بیشتر اعضای مجمع بسیج حقوقدانان را از اهداف تشکیل این جلسه عنوان کرد.

انتهای پیام/77008/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول