اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بانوان سنندج برگزار شد

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع سنندج

محفل معنوی انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهرستان سنندج به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور بانوان فرهنگی و دختران دانش‌آموز این شهرستان برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان کردستان ظهر امروز در حاشیه برگزاری این محفل نورانی اظهار کرد: این مراسم در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم و انس گرفتن بیش از پیش بانوان فرهنگی و دانش‌آموزان دختر ناحیه یک و دو سنندج با تعالیم آسمانی و انسان‌ساز قرآن کریم برگزار شده است.

لیلا حیدری اضافه کرد: استفاده از برکات ماه مبارک رمضان و گسترش فعالیت‌های قرآنی و ابعاد معنوی جامعه از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است.

وی با اشاره به اینکه این مراسم معنوی با همکاری ادارات ناحیه یک و دو آموزش و پرورش شهرستان سنندج و همچنین دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد، تصریح کرد: در این مراسم بانوان فرهنگی و دانش‌آموزان قاری و حافظ قرآن کریم حضور دارند.

وی یادآور شد: این محافل معنوی موجب آشنایی دانش‌آموزان با مفاهیم و آیات قرآن کریم می‌شود و لازم است که برای برگزاری اینگونه برنامه‌ها تلاش گسترده‌تری صورت گیرد.

مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: قرآن چراغ راه سعادت انسان‌هاست و زمینه‌ساز رشد و ترقی همه ما به شمار می‌رود و هر چه بیشتر از این کتاب الهی بهره ببریم باز هم جامعه بشری نیازمند یادگیری بیشتر و فهم بهتر آیات آن است.

حیدری یادآور شد: امروز جامعه اسلامی ما به برکت قرآن کریم سرشار از بانوان قاری و حافظ قرآن کریم است و این افراد می‌توانند الگوی مناسبی برای سایر بانوان جامعه برای جذب به سمت این کلام الهی باشند.

وی فرهنگ‌سازی برای ترویج و نهادینه کردن قرآن کریم میان مردم به ویژه نسل جوان را ضروری خواند و خواستار برنامه‌ریزی بیشتر در این زمینه شد.

در ادامه این محفل نورانی که با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد از پنج تن از قاریان و حافظان قرآنی تجلیل شد و جمعی از بانوان قاری قرآن به قرائت قرآن کریم پرداختند.

انتهای پیام/79007/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول