اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر همکاری‌های فرهنگی دادگستری کرمان تأکید کرد

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

مدیر همکاری‌های فرهنگی و مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی دادگستری کرمان گفت: برای حصول نتایج مطلوب در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید از تمام ظرفیت‌ها از جمله استفاده از مبلغان دینی بهره گرفت.

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اکبر یزدی‌زاده صبح امروز در جلسه با دبیر کمیته پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار داشت: آگاهی دادن به خانواده‌ها و اقشار مختلف اجتماع در زمینه تنوع آسیب‌های سوء مصرف مواد مخدر و هجمه‌های موجود آن در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: برای حصول نتایج مطلوب در پیشگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی باید از تمام ظرفیت‌های موجود از جمله استفاده از اساتید مجرب امر پیشگیری و مبلغان دینی بهره گرفت.

یزدی‌زاده با تأکید بر برنامه‌ریزی‌های دقیق در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ابراز داشت: به جهت اثربخشی بیشتر کمپ‌های ترک اعتیاد، برنامه‌ریزی برای حضور و تشکیل جلسات توجیهی با مسئولان کمپ‌ها، خدمتگزاران و مددجویان به صورت جداگانه و کاربردی مد نظر است.

مدیر همکاری‌های فرهنگی و مشارکت‌های مردمی معاونت اجتماعی دادگستری استان کرمان گفت: آسیب‌های اجتماعی جامعه کنونی از پیچیدگی‌های خاصی برخوردار است که این امر لزوم بهره‌بری از برنامه‌ریزی دقیق در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را می‌طلبد.

دبیر کمیته پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمان نیز از فعالیت‌های این شورا در زمینه‌ مبارزه با تهیه، توزیع و مصرف شیشه و مواد مخدر صنعتی خبر داد و متذکر شد: این کمیته در زمینه‌های مختلفی در راستای پیشگیری فعال است و همکاری بیشتر این دو نهاد مسئول در امر پیشگیری نتایج بهتری را به دنبال دارد.

مریم بلوردی از بعضی از آرایشگاه‌های زنانه به عنوان محل توزیع و تشویق خانم‌ها به مصرف شیشه یاد کرد و اذعان داشت: برخی از آرایشگاه‌های زنانه ماده اعتیادآور شیشه را به عنوان داروی لاغری پیشنهاد و توزیع می‌کنند و اعتیاد زنان به این ماده محرک گسترش پیدا کرده است که باید برای مبارزه با این معضل برخورد جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/2446/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول