اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری قزوین عنوان کرد

کاهش آسیب‌های اجتماعی با کمک کردن به خانواده‌های زندانیان

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: با کمک کردن به خانواده‌های ‌زندانیان می‌توان به شدت آسیب‌های اجتماعی در جامعه را کاهش داد.

کاهش آسیب‌های اجتماعی با کمک کردن به خانواده‌های زندانیان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جمال انصاری امروز در جلسه انجمن حمایت زندانیان قزوین که در سالن اجتماعات دادسرای عمومی و انقلاب استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: خیران و نیکوکاران قزوینی با کمک کردن به خانواده‌های زندانیان می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه نقش بسزایی ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه انجمن حمایت زندانیان قزوین با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان تشکیل شده است، ابراز داشت: باید مسئولان مربوطه در این انجمن برای تحقق این هدف تلاش مضاعفی کنند تا به هدف ایده‌آل برسند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه مردم نیکوکار و خیران استان قزوین در صحنه‌های مختلف اجتماعی به نیازمندان و مستمندان جامعه کمک‌های بسزایی می‌کنند، اذعان داشت: انجمن حمایت از زندانیان قزوین باید اقدامات مؤثرتری را در جذب این کمک‌ها انجام دهد.

انصاری ادامه داد: انجمن حمایت از زندانیان قزوین با جذب حمایت‌ها و کمک‌های مالی خیران می‌تواند به نحو مطلوبی از خانواده‌های زندانیان حمایت کند و همچنین خدمات مفیدتری به آنان ارائه دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی از نیکوکاران قزوینی در کمک کردن به زندانیان قزوین دچار تردید هستند، یادآور شد: انجمن حمایت از زندانیان قزوین باید اقدامات مؤثرتری را برای از بین بردن این بدبینی در جامعه انجام دهد تا خیران راحت‌تر به آنان کمک کند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: انجمن حمایت از زندانیان قزوین با فرهنگ‌سازی مناسب می‌تواند فضایی را در جامعه ایجاد کند تا خیران و نیکوکاران قزوینی راحت‌تر به خانواده‌های زندانیان کمک کنند.

وی اذعان داشت: باید با استفاده از راهکارها و سیاست‌هایی در بین مردم کمک‌های خیران را برای کمک به خانواده‌های زندانیان انجام داد تا بیشتر مشکلات آنان در جامعه برطرف شود.

انصاری با بیان اینکه نیکوکاران قزوینی در سال‌های اخیر کمک‌های خوبی را در حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان انجام داده‌اند، بیان کرد: باید این حمایت‌ها در جامعه ارتقا یابد تا در آینده آسیب‌های اجتماعی نسبت به گذشته کاهش چشم‌گیرتری یابد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین متذکر شد: انجمن حمایت از زندانیان قزوین باید به دنبال گسترش ابعاد خدمت‌رسانی به خانواده‌های زندانیان باشد.

وی با اشاره به اینکه برخی از خانواده‌های زندانیان زیر پوشش حمایت انجمن زندانیان قزوین هستند، بیان کرد: این انجمن باید با جذب درآمد تعداد بیشتری از این خانواده‌ها را زیرپوشش قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه انجمن حمایت زندانیان قزوین با عدم جذب درآمد نمی‌تواند به خانواده‌های زندانیان کمک کند، عنوان کرد: این انجمن باید با استفاده از سیاست‌ها و راهکارهای جدید درآمد بیشتری را جذب کند تا بتواند در ابعاد مختلف به خانواده‌های زندانیان خدمت‌رسانی ارائه دهد.

انتهای پیام/77009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول