اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

پایان مهلت خدمتگزاری دولت به منزله پایان انجام وظیفه نیست

فرماندار شهرستان گرمی گفت: پایان مهلت خدمتگزاری دولت و روی کار آمدن دولتی جدید به منزله پایان یافتن انجام وظیفه از سوی مسئولان و خدمتگزاران نیست بلکه انرژی مضاعف در مسیر خدمت‌رسانی بی‌منت است.

پایان مهلت خدمتگزاری دولت به منزله پایان انجام وظیفه نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود علایی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی که با حضور مسئولان، مدیران و کارگزاران نظام اسلامی در گرمی برگزار شد، اظهار داشت: در هشت سال دولت خدمتگزار نهم و دهم خدمات بیشماری به مردم ارائه شده است که این خدمات نباید نادیده گرفته شده و یا در بیان و طرح آنها سیاه‌نمایی صورت بگیرد بلکه ضرورت دارد واقعیت‌ها منعکس شده تا اگر کمبود و نقصی نیز وجود دارد به سرعت جبران شود.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلف به ویژه عمران روستایی، توجه به محرومان، توسعه بخش‌های کشاورزی، گردشگری و همچنین حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران فعالیت‌های مثبتی صورت گرفته است، تصریح کرد: در این فرصت اندک باقی‌مانده تا دولت یازدهم باید آستین‌ها را جدی‌تر بالا بزنیم تا در مناسبت‌های پیش رو با افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام و بر زمین مانده کاری کنیم تا کامیابی ملت تکمیل‌تر و ظرفیت بهره‌گیری از توانمندی‌ها ارتقا یابد.

علایی خاطر نشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در تعریف طرح‌ها و پروژه‌ها برای ارائه در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان جلب رضایت مردم را در اولویت‌بندی پروژه‌ها در نظر بگیرند.

این مسئول با اشاره به نزدیک شدن به زمان ابلاغ اعتبارات در سال‌جاری اضافه کرد: پروژه‌های جدید باید با لحاظ نیاز مردم و منطقه تعریف شده و قرار نیست پروژه جدیدی تا زمانی که پروژه‌ای در یک مجموعه تکمیل نشده، آغاز شود.

وی همچنین خواستار تلاش مستمر برای تکمیل پروژه‌های هدف‌گذاری شده برای افتتاح در هفته دولت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی با اشاره به ضرورت مقاوم‌سازی اماکن روستایی، از بنیاد مسکن خواست تا نسبت به تکمیل این پروژه‌ها اقدام لازم را انجام دهند و طوری برنامه‌ریزی کنند تا اهداف واقعی در این مسیر عینیت پیدا کند.

علایی در ادامه یادآور شد: ‌هر چند در برخی از مناطق روستایی ساکنان روستاها از کمبود منابع آب، مشکلات راه دسترسی و همچنین تأخیر به وجود آمده توسط بانک‌ها دچار مشکلاتی هستند اما باید در نظر بگیریم که دولت خدمتگزار دهم در حد وسع و توان خود تلاش کرد تا رضایت نسبی فراهم آید.

وی نزدیکی هفته دولت و ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌‌تمام را در این شهرستان یادآور شد و بیان کرد: آنچه که در این زمینه بسیار مهم و اساسی به نظر می‌رسد برنامه‌های اولویت‌دار در تکمیل این پروژه‌ها است که امیدواریم همزمان با هفته دولت ده‌ها پروژه زیربنایی و اساسی را در شهرستان گرمی به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/62007/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول