اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دامغان در مجلس:

مشکلات صنایع با تدبیر دولت برطرف شود

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلاتی که امروز صنایع کشورمان با آن دست و پنجه نرم می‏کنند، باید با تدبیر و کمک دولت برطرف شود.

مشکلات صنایع با تدبیر دولت برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عبدالرحمان رستمیان پیش از ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: کار در حوزه صنعت و معدن بسیار پیچیده است.

وی گفت: با توجه به مشکلاتی که امروز کشور با آن دست و پنجه نرم می‏‏کند، نیاز به ایجاد اشتغال در بخش‏های صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری و سایر حوزه‏ ها بیش از گذشته احساس می‏شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم‏ها به شدت بر فعالیت‏های اقتصادی و تولیدی در کشور اثر گذاشته و رشد فعالیت‏ها در این بخش نیازمند اختصاص تسهیلات است.

رستمیان با بیان اینکه باید با نگاه خاص به بخش صنعت و معدن نگریسته شود، گفت: برگزاری چنین نشست‏هایی نشان می‏دهد با وجود اینکه دولت در روزهای پایانی عمرش قرار دارد؛ اما فعالیت‏ها تعطیل نشده است و همه در حال تلاش هستند.

وی با قابل تقدیر دانستن این روحیه گفت: امروز شاهد هستیم که همه کار را با انگیزه ادامه می‏دهند تا شاخص‏های رشد در کشور ارتقا یابد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: پیش‏بینی می‏شود مشکلات موجود در حوزه اقتصاد و صنعت و معدن در سال‏های آینده کمتر شود و صنایع باید سختی‏های خاص این دوران را تحمل کند تا نگرانی‏ها از بین برود.

رستمیان با تأکید بر لزوم رفع مشکلات صنایع گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طور کامل در خدمت صنایع هستند و مشکلات آنها را پیگیری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای مردم حماسه‏ساز ایران هرچه قدر کار شود باز هم کم است، گفت: باید مشکلات صنایع و معادن در هر جای استان که باشد، مورد رسیدگی قرار گرفته و برطرف شود.

انتهای پیام/2249/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول