اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن ادبی بسیج همدان خبر داد

پایان مرداد مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر بسیج

رئیس انجمن ادبی بسیج هنرمندان استان همدان مرداد ماه را پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی شعر بسیج دانست.

پایان مرداد مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر بسیج

بهروز خانلر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره شعر بسیج در همدان اظهار کرد: فراخوان ششمین جشنواره شعر بسیج هنرمندان آغاز شده که متقاضیان تا پایان مرداد ماه مهلت ارسال آثار خود را دارند.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این جشنواره شهریور ماه در جشنواره استانی شعر حضور می‌یابند و برگزیدگان در مهر ماه در جشنواره کشوری شعر بسیج شرکت خواهند کرد.

رئیس انجمن ادبی بسیج هنرمندان استان همدان با اشاره به اینکه در جشنواره شعر باید همه ظرفیت شعری جامعه به کار گرفته شود، افزود: در جشنواره شعر استعدادهای جوشان شناخته و تربیت می‌شود.

وی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در موضوعات و اهداف شعری باید بیشتر به مسائل مهم کنونی جامعه توجه کرده و به معارف اسلامی که مایه رسوخ پایه‌های نظام اسلامی است، بپردازند.

خانلر بیان داشت: در زبان، تعبیر و زیبایی آرایش و در شیوه و قالب نیز ابتکار و نوآوری شود و شاعران جوان می‌توانند منعکس‌کننده همه آرمان‌ها، سیاست‌ها، روش‌ها و واقعیت‌های انقلاب در آثار شعری خود باشند.

وی در پایان یادآور شد: شعرهای ارسالی به این جشنواره نباید در سایر جشنواره‌ها شرکت داده شده و یا در کتاب و نشریه‌ای به چاپ رسیده باشد.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول