اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین خبر داد

توزیع ماهانه 3000 نسخه کتاب در ایستگاه‌های مطالعه قزوین

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین گفت: در هر ایستگاه مطالعه ماهانه حداقل سه هزار نسخه کتاب توزیع می‌شود.

توزیع ماهانه 3000 نسخه کتاب در ایستگاه‌های مطالعه قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، محمدرضا مولایی با اشاره به اهمیت ایستگاه‌های مطالعه در ارتقای سرانه مطالعه اظهار داشت: ایستگاه مطالعه به معنای آوردن کتابخانه به فضای ترددی مردم با 15 عنوان کتاب مفید در قفسه‌هاست.

وی درباره منابع ارسالی به ایستگاه‌های مطالعه بیان کرد: چون برای هر عنوان حداقل 200 نسخه کتاب در ماه به سازه شارژ می‌شود، بنابراین در هر ایستگاه ماهانه حداقل سه هزار نسخه کتاب توزیع می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین اضافه کرد: سالانه در هر ایستگاه 36 هزار جلد کتاب با 15 عنوان توزیع می‌شود، که شامل پنج عنوان کتاب کودک و نوجوان و 10 عنوان کتاب مخصوص بزرگسالان است.

مولایی در تشریح شیوه امانت و استفاده از منابع ایستگاه‌های مطالعه تصریح کرد: هر فرد می‌تواند در هر بار مراجعه به این ایستگاه، یکی از کتاب‌های مورد علاقه خود را انتخاب و در محل ایستگاه و یا هر محل دیگری مطالعه کند.

وی ادامه داد: گیرنده کتاب می‌تواند حداکثر پس از 15 روز به ایستگاه یادشده یا هر یک از ایستگاه‌های مطالعه در سراسر کشور و یا به یکی از کتابخانه‌های عمومی زیر پوشش نهاد کتابخانه‌های عمومی برگرداند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین عنوان کرد: چنانچه فردی، علاقمند به نگهدارى کتاب‌ها براى خود باشد می‌تواند بابت هر جلد کتاب مبلغ دو هزار تومان به حساب 123 به نام مؤسسه انتشارات کتاب نشر، نزد بانک تجارت و ملى در تمام شعب کشور و یا به شماره کارت ملى 6037991199516588 به نام مؤسسه انتشارات کتاب نشر واریز کنند.

انتهای پیام/77002/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول