اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه گیلان‌غرب:

برگ‌برگ زندگی حضرت خدیجه(س) شایسته مطالعه است

امام‌جمعه شهرستان گیلان‌غرب گفت: حضرت خدیجه(س) تمام ثروت خود را در راه خدا و رسولش صرف کرد و با این کار هستی خود را مخلصانه در راه اسلام صرف کرد و شایسته است که برگ‌برگ زندگی این بانو مورد مطالعه قرار گیرد.

برگ‌برگ زندگی حضرت خدیجه(س) شایسته مطالعه است

حجت‌الاسلام محمد طه مهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، به مناسبت در آستانه قرارگرفتن وفات حضرت خدیجه(س) گفت: این بانوی بزرگوار جزو نخستین افرادی بود که به پیامبر(ص) و دین خدا در روزگاری که اوج بت‌پرستی و شرک رواج داشت، ایمان آورد و مسلمان شد.

مهری اظهار داشت: حضرت خدیجه(س) بانویی سرشناس و عضو خانواده‌ای ثروت‌مند بود که تمام ثروت خود را در راه خدا و رسولش صرف کرد و با این کار هستی خود را در طبق اخلاص گذاشت.

مهری با تاکید بر اینکه فداکاری و ایثار حضرت خدیجه(س) برای زنان مسلمان الگو و اسوه است، اعلام کرد: این بانوی فداکار برای کمک به دین خدا علی‌رغم سختی‌ها هیچ‌گاه دست از توحید برنداشت و بدون هیچ چشم‌داشتی همسر و مادری نمونه قرار گرفت.

مهری تصریح کرد: لحظه به لحظه زندگی حضرت خدیجه(س) برای بانوان می‌تواند یک الگو قرار گیرد و این بانوی گران‌قدر در سخت‌ترین شرایط از نجابت و عصمت جدا نشد و دوری نکرد.

به گفته امام‌جمعه شهرستان گیلان‌غرب، برگ‌برگ زندگی حضرت خدیجه(س) باید مورد مطالعه قرار گیرد و برای بانوان این روزگار بازگو شود.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول