اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تخصیص 4.8 میلیارد تومان اعتبار

9 طرح اشتغالزایی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‎شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از معرفی 9 طرح پیشنهادی اشتغالزا در این استان خبر داد و گفت: اعتبار این تعداد طرح افزون بر 4 میلیارد و 886 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

9 طرح اشتغالزایی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داود شیوندی پیش ازظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال این استان اظهار کرد: توان سنجی پرداخت بانک‎های عامل استان از سوی شورای اشتغال کشور به بانک‌ مرکزی ابلاغ شد.

وی از اختصاص 670 میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی به بانک‌های عامل استان خبر داد و گفت: این میزان به نسبت توان پرداخت بین بانک‌های عامل استان تقسیم شده است.

شیوندی ادامه داد: بر همین اساس به طرح‌های مختلف در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات به منظور استفاده از اعتبارات به بانک‌های عامل استان معرفی می‎شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزان پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در سال 91-90 به متقاضیان در استان، گفت: سال گذشته مبلغ 35 میلیارد تومان به طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل استان برای مشاغل خانگی پرداخت شد.

وی از معرفی 9 طرح پیشنهادی اشتغالزا در این استان خبر داد و افزود: اعتبار این تعداد طرح افزون بر 4 میلیارد و 886 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

شیوندی ادامه داد: این طرح‌ها در رشته‌های قلمزنی، ارائه خدمات گردشگری، تولید شیشه دوجداره، ایجاد مرکز ناباروری و طب سنتی، احداث مرکز مهمان‌پذیری چمن گلی، تولید کنتورهای هوشمند، تولید تابلوهای صنعتی، تولید لنت ترمز پارسیان است.

انتهای پیام/68006/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول