اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه:

اولویت اشتغالزایی در سوادکوه شمالی باید بومی باشد

امام جمعه شیرگاه تاکید کرد: اولویت اشتغالزایی در واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان باید بومی باشد.

اولویت اشتغالزایی در سوادکوه شمالی باید بومی باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت الاسلام محمد مهدوی ظهر امروز در جمع مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به این مطلب که دولتی که عدالت را محقق کند، دولت امام عصر است، گفت: عزت شیعیان و مسلمانان در جهان روزافزون شده است.

امام جمعه شیرگاه با تاکید بر اینکه جهان کفر با همه وجود در برابر اسلام ناب ایستاده است، گفت: جهان کفر در برابر اسلام ناب متوقف شده است و برخی شاخ و پا شکسته و برخی سرگیجه گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه عزت و شرافت شیعه در جهان ارزشمند است، یادآور شد: جهان شیعه در برابر جهان کفر و نفاق قرار گرفته است.

مهدوی با اشاره به پایان دولت دهم، خاطرنشان کرد: تلاش‌های دولت را نباید ندیده گرفت و تایید و تشویق رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هئیت دولت با ایشان بیانگر لزوم تقدیر از تلاش‌های آنان است.

امام جمعه شیرگاه با اشاره به اینکه به سوادکوه باید توجه عمیق‌تری انجام شود، افزود: قابلیت‌های توسعه و پیشرفت در جنبه‌های مختلف شهرستان سوادکوه شمالی وجود دارد که باید به عمل برسد.

خطیب جمعه شیرگاه با انتقاد از نظارت پایین بر طرح‌ها و پروژه‌های سوادکوه شمالی، گفت: نظارت بر برخی از فعالیت‌های صنعتی سوادکوه شمالی پایین بوده است.

وی با تاکید بر فعال شدن همه کارخانجات شهرک صنعتی شیرگاه، یادآور شدد: برخی در آغاز فعالیت‌های خود در شهرک صنعتی بشل قصد تعطیلی کار خود و بهره‌مندی از تسهیلات دولتی را داشتند و از طرفی هم اشتغالزایی بومی در این شهرک به خوبی انجام نشده است.

مهدوی با اشاره به اینکه مردم سوادکوه نجیب و صبور و مقاوم هستند، خاطرنشان کرد: مردم سوادکوه سر و صدا و هیاهو ایجاد نکردن را از کوه‌ها آموختند و اولویت اشتغالزایی در واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان باید بومی باشد.

امام جمعه شیرگاه با اشاره به بیکاری چهار تا پنج نفره در خانواده‌های سوادکوهی، افزود: برخی از افراد که به ارزش‌های نظام متعهد نیستند در پست‌های حساس حضور دارند و برخی افراد متدین و انقلابی در اشتغالزایی نادیده گرفته می‌شوند.

انتها ی پیام/86015/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول